kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

اخبار کوتاه از فوتبال



کی‌روش: الان نباید درباره رفتن حرف زد
سرمربی تیم ملی باردیگر با تاکید بر حل مشکلات گفت که نمی‌تواند چشمانش را ببندد و برخی مسایل را بپذیرد. او می‌گوید که هنوز افرادی در فدراسیون فوتبال هستند که با اهداف و مسیر موافق نیستند.کارلوس کی‌روش پس از دومین جلسه‌اش با مهدی تاج که حدود 3 و نیم ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: با توجه به اینکه فعلا آقای تاج وقت کمی دارد تصمیم گرفتیم که ادامه صحبت‌های‌مان را به فردا (امروز)موکول کنیم. من هم این فرصت را خواهم داشت که به رییس جدید فدراسیون فوتبال اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری را ارائه کنم. ایمان دارم که فردا(امروز) بتوانیم صحبت‌هایمان را نهایی کنیم.کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کارتان ادامه می‌دهید یا خیر گفت: نباید در حالی که چند روز از ریاست جدید این فدراسیون می‌گذرد این سوال را مطرح کرد. مطلبی که باید درک کنید این است که مطالب بسیار جدی و حساس وجود دارد که در راه آماده‌سازی تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود. متاسفانه ما در حال حاضر در حال از دست دادن زمان هستیم. یک ماه دیگر باید با قطر بازی کنیم. اردوی تیم ملی از یک هفته دیگر آغاز می‌شود اما در حال حاضر هیچ صحبتی درباره اردو نداریم. سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام مسائل زیر نظر تاج است، خاطرنشان کرد: من خیلی شفاف و صریح می‌گویم که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیگر قبول نمی‌کنم شخص یا گروهی بخواهد مخل منافع تیم ملی باشد. دیگر آن زمان گذشته است. به هیچ عنوان نمی‌توانم چشمانم را ببندم و مسائلی را بپذیرم. در نهایت باید بگویم ما در حال کار کردن هستیم و امیدواریم فردا(امروز) با آقای تاج به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

اجاره یکساله ورزشگاه دستگردی برای تیم ملی
ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال به منظور استفاده تیم ملی فوتبال ایران اجاره شد. پس از مشکلات عدیده در خصوص زمین چمن تمرین تیم ملی فوتبال ایران و بلاتکلیفی این تیم، سرانجام ورزشگاه دستگردی تهران به عنوان مجموعه مورد استفاده تیم ملی به مدت یک سال مد نظر قرار گرفت و اجاره شد. این در حالی است که پیش از این تیم ملی در زمین چمن شماره یک کمپ تیم‌های ملی و نیز زمین چمن پژوهشگاه نفت تمرین می‌کرد. مهدی تاج در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های گروهی و پس از دیدار با کی‌روش خبر اجاره ورزشگاه دستگردی را به مدت یک سال اعلام کرد.

جباری عمل جراحی کرد
پیشکسوت استقلال در دوران نقاهت عمل جراحی‌اش به سر می برد و حال عمومی‌اش خوب است. علی جباری، پیشکسوت استقلال روز سه‌شنبه یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشت. او عمل جراحی داخلی داشته است.وی در حال‌ حاضر در دوران نقاهت به سر می‌برد و به دستور پزشکان باید مدتی را به استراحت بگذراند.

اعتصاب بازیکنان صبا پیش از دیدار با استقلال!
بازیکنان تیم فوتبال صبای قم، دیروز از انجام تمرینات سرباز زدند تا به مسئولان این باشگاه نسبت به وضعیت‌شان هشدار دهند. در حالی که تیم فوتبال صبا باید فردا در دیداری بسیار حساس قم مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کند و برای آخرین بار در لیگ برتر پانزدهم به میدان برود، بازیکنان این تیم از تمرین روز چهارشنبه سربار زدند تا به نوعی به مسئولان باشگاه نسبت به وضعیت خود هشدار دهند. بازیکنان صبا به دلیل مسائل مالی باشگاه و در اعتراض به «مسئولانی که در مواقع لازم حضور ندارند،» دیروز حاضر به انجام تمرین نشدند تا علی دایی سرمربی و کشوری ‌فرد مدیرعامل باشگاه، ناچار شوند که دقایقی برای آنها صحبت کنند. مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صبا با تایید خبر فوق گفت: روز پنج‌شنبه به قم می‌رویم و بعد از ظهر تمرین سبکی انجام می‌دهیم تا برای دیدار جمعه برابر استقلال آماده باشیم. اتفاق روز چهارشنبه هیچ ارتباطی به بازی جمعه ندارد و صبا در آخرین روز لیگ پانزدهم با قدرت تمام به مصاف استقلال می‌رود.

ششمین پرونده شکایت بین‌المللی از پرسپولیس بسته شد
باشگاه پرسپولیس ششمین پرونده شکایت بین‌المللی که در آستانه کسر شش امتیاز دیگر از سرخ‌پوشان قرار داشت را بست. در توافقی که با مارکو سپانوویچ بازیکن صرب سال‌های گذشته پرسپولیس صورت گرفت، این پرونده با پرداخت مطالبات این بازیکن بسته شد.صنیعی در این ارتباط گفت: با توجه به اقدامات حقوقی که مارکو سپانوویچ از گذشته انجام داده بود، حکم فیفا در مورد این بازیکن قطعی شد و اگر اقدام لازم صورت نمی‌گرفت حکم کسر امتیاز برای پرسپولیس صادر می‌شد. این پرونده در شرایطی توسط باشگاه دنبال شد که پیش از این پنج پرونده دیگر که در آخرین مرحله، باشگاه را در آستانه کسر امتیاز قرار داد، بسته شده بود.