kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

اردو در کیش و آلمان و تمرین با روس‌ها در برنامه المپیکی شمشیربازان

تمرینات اختصاصی شمشیربازان المپیکی ایران بعد از مسابقات جهانی مسکو در کیش آغاز شده و تا زمان اعزام به ریودوژانیرو با برگزاری اردوهای داخلی و برون مرزی پیگیری خواهد شد.



مجتبی عابدینی و علی پاکدامن دو شمشیرباز المپیکی کشورمان هستند که این روزها تمرینات خود را با تیم ملی اسلحه سابر و برای حضور در مسابقات جهانی جایزه بزرگ اسپانیا پیگیری می‌کنند. این رقابت‌ها از جمعه در مادرید آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بعد از بازگشت از اسپانیا، تمرینات خود را زیر نظر برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه پیگیری می‌کند که ۷ تا ۹ خردادماه در شهر مسکو برگزار می‌شود. بعد از پایان این مسابقات و بازگشت تیم اسلحه سابر ایران به کشور، ملی‌پوشان المپیکی دو هفته استراحت خواهند داشت سپس وارد فاز تمرینات اختصاصی خود می‌شوند که ویژه المپیک ریو خواهد بود.
بر این اساس و پس از دو هفته استراحت در نظر گرفته شده، ملی‌پوشان المپیکی شمشیربازی ۱۰ روز در جزیزه کیش تمرینات ویژه بدنسازی خواهند داشت و در ادامه تمرینا ت تخصصی شمشیربازی را در تهران دنبال می‌کنند. برنامه تمرینی المپیکی‌های شمشیربازی در تهران تا ۲۰ تیرماه دنبال خواهد شد سپس آنها به منظور حضور در یک کمپ تمرینی راهی آلمان خواهند شد.
مقصد شمشیربازان المپیکی درسفر به آلمان شهر تابر خواهد بود. آنها در این سفر در یک کمپ تمرینی که از بهترین و معروف‌ترین کمپ‌های تمرینی شمشیربازی جهان است برای مدت زمان یک هفته تمرینات مشترکی با روسیه خواهند داشت.
پس از اتمام اردوی آلمان، شمشیربازان المپیکی به ایران باز می‌گردند و در فاصله دو هفته مانده تا آغاز سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ریو تمرینات‌شان را در تهران دنبال خواهند کرد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران برای حضور در این دوره بازی‌های المپیک ۱۳ مردادماه عازم ریو می‌شود. مسابقات شمشیربازی المپیک ۲۰۱۶ ریو از ۲۰ مردادماه آغاز می‌شود.