kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
سردارمنتظرالمهدی در اولین نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های کشور:

تمام طرح های نیروی انتظامی با پیوست رسانه ای همراه خواهد بو‌د


 مهمترین دغدغه های اجتماعی و امنیتی رسانه‌های کشورصبح دیروز در نشست هم اندیشی جمعی از مدیران رسانه ای با سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
 در این نشست که در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد مدیران رسانه ها نظرات و دیدگاههای خود را درباره موضوعات  گوناگونی همچون گشت نامحسوس، کارآمدتر شدن پلیس 110 ، معضلات ترافیکی و اقدامات پلیس راهور، استفاده بهتراز ظرفیت اجتماعی و راههای تقویت تعامل با افکار عمومی ، حفظ و تقویت اقتدار پلیس و ارایه طرح ها و ابتکارات جدید در حوزه خدمات پلیس بیان کردند.
دکتر سعید منتظرالمهدی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت تعامل نیروی انتظامی با رسانه ها این موضوع را مطالبه فرماندهی ناجا ذکر و تصریح کرد : طبق مصوبه ای که به همه واحدها ابلاغ شده است ، تمام طرح‌هایی که در ناجا اجرا می شود الزاما باید دارای پیوست رسانه ای باشد.
 معاون اجتماعی ناجا اجرای گشت نامحسوس را امری رایج در همه کشورها و مطابق الگوی کنترل و نظارت پلیس دانست و خاطرنشان کرد: گشت نامحسوس توسط ماموران کادرآموزش دیده وضابط قضایی پلیس و در جرایم مشهودی همچون سرقت و زورگیری ،  مواد مخدر، رفتارپرخطر رانندگی،مزاحمین  نوامیس مردم و حوزه عفت عمومی ازجمله کشف حجاب اجرا می شود که همگی مطالبه عمومی است. سخنگوی ناجا همچنین در این جلسه برخی از مسائل و تذکراتی که مدیران رسانه ها در حوزه پلیس راهور داشتند همزمان در تماس تلفنی با سردارحسینی رئیس پلیس راهور تهران ، موضوعات را منتقل و هماهنگی لازم برای حل این مشکلات صورت پذیرفت.