kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
بر اثر حادثه رانندگی

منتخب مراغه در مجلس دهم درگذشت

منتخب مردم حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بامداد دیروز در یک سانحه رانندگی در آزاد راه قزوین- زنجان درگذشت.



به گزارش ایرنا این سانحه در کیلومتر 63 باند جنوبی آزادراه قزوین- زنجان رخ داد و بر اثر آن خودروی محمدعلی حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی واژگون شد و وی جان باخت.رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: کارشناسان پلیس راه بی‌توجهی به جلو بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی راننده را علت واژگونی خودرو تشخیص دادند.
سرهنگ بهرام زینلی افزود: این سانحه ساعت پنج و 45 دقیقه بامداد شنبه رخ داد و در اثر آن محمدعلی حسین‌زاده در صحنه حادثه درگذشت و بقیه سرنشینان خودرو مصدوم و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان منتقل شدند.
یک منبع آگاه در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان گفت: یکی از مصدومان تصادف به دلیل شدت جراحت در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت و چهار نفر دیگر در حال درمان هستند.رئیس بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان نیز گفت: 2 تن از بازماندگان این حادثه شامل یک بانوی 42 ساله و مردی 35 ساله از ناحیه گردن و لگن آسیب دیدند که به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.
کامران سلیمانی افزود: 2 کودک 6 و هفت ساله نیز وضعیت عمومی بهتری دارند.
حکمت‌الله هاشمی معاون امداد و نجات هلال‌احمر نیز گفت: در این حادثه 2 نفر فوت شدند و چهار مصدوم توسط نیروهای اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان انتقال یافتند.محمدعلی حسین‌زاده در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای به مجلس راه یافت.