کد خبر: ۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

جاده هراز تا آخر اردیبهشت 4 روز در هفته مسدود است

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور هراز تا ۳۱ اردیبهشت شنبه‌ها تا سه‌شنبه‌ها مسدود است.



به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته تا پایان ۳۱ اردیبهشت تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور هراز در محدوده استان تهران و مازندران ممنوع است.همچنین محور رشت - قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران محور فرعی بولنگ-شاهرود و شمشک به دیزین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.