kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* امیدوارم دولت محترم نصایح مشفقانه، پدرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را که در تاریخ 95/2/8 و برای چندمین بار تکرار کردند به گوش جان بشنود و ما شاهد تغییر رفتار دولت در جهت تحقق فرامین حضرت آقا باشیم.
8997---0912
* حال که با حضور پرحماسه ملت تعداد نمایندگان خانه ملت تکمیل شد انتظار می‌رود با عهد و پیمان با خداوند و استمداد از روح ملکوتی امام راحل(ره) و با تأسی از رهبر معظم انقلاب با تصویب قوانین لازم حرکت به سوی شکل‌گیری تمدن اسلامی شتاب گیرد و رعب و وحشت را در قلوب دشمنان داخلی و خارجی اندازد تا جرأت نگاه چپ به ایران و کشورهای اسلامی را نداشته باشند.
4427---0912
* مراسم حج باید بدور از سیاست‌های سخیف آل‌سعود وهابی تکفیری، آگاهانه و عزتمندانه با تقویت اصل برائت از مشرکان و با تضمین امنیت کامل برگزار شود. در این صورت است که حج درس آزادگی، غیرت به حجاج سایر ملت‌های مسلمان خواهد داد و به واقع شاهد حج ابراهیمی خواهیم بود.
1648---0915
* دولتمردان مرتب شعار می‌دهند از حیثیت کشور در مقابل تجاوز دشمن دفاع خواهند کرد. عرض می‌کنیم آیا هتک حرمت به دو نوجوان ایرانی توسط دو مأمور عربستانی تجاوز نبود؟ آیا کشتار حجاج در منا و مسجدالحرام تجاوز نبود؟ ترور دانشمندان هسته‌ای کشور تجاوز نیست؟ پس چرا این همه موارد تجاوز دشمن را بی‌پاسخ گذاشته‌اند؟
1258---0938
* چرا در مورد گرانی‌های اخیر و در سال جدید حرفی گفته نمی‌شود؟ آیا دولت خبر ندارد چه بلائی بر سر مردم می‌آید؟  دولت سر مردم را با برجام شکست خورده مشغول کرده تا این گرانی‌ها فراموش شود و وعده سرخرمن می‌دهد!
6075---0930
* نگرانیم دیر یا زود فاش شود آب سنگین خریداری شده از ایران توسط آمریکا سر از اسرائیل، این رژیم صهیونیستی و اشغالگر سرزمین فلسطین درآورده است تا با ساخت بمب‌های هسته‌ای بیشتر، برگردنکشی‌اش علیه جهان اسلام افزوده شود.
7545---0911
* آیا با پدیده قحطی مشتری مواجه بودیم که دولت آب سنگین کشور را به آمریکای غیرقابل اعتماد فروخته است؟
0850---0912
* همه این سازمان‌های جهانی مثل یونسکو به ابزار برنامه‌های استکباری آمریکا تبدیل شده‌اند. از یک طرف قانون تعیین می‌کنند در اطراف آثار باستانی با فاصله چند هزار متر نباید مرتفع‌سازی صورت گیرد از سوی دیگر تشکیل دهندگان اصلی یونسکو تروریست‌های داعش را تجهیز می‌کنند تا تمام آثار باستانی کشورهای اسلامی منطقه را از بین ببرند یا به غربی‌ها بفروشند.
7902---0919
* هیچ گاه تصور نمی‌کردم سرنوشت کشور در این دولت به گونه‌ای رقم بخورد که کشورهایی با وسعت یک استان ایران به ما حرف زور بزنند و مسئولان کشور هم نتوانند و در واقع نخواهند به یاوه‌گویی این کشورها پاسخ عبرت‌آموز بدهند.
8427---0911
* با سلام و تشکر از پیش‌بینی‌های دقیق کیهان از رئیس جمهور درخواست می‌شود یک ماه حقوق خود را با دریافتی کارمندان هزینه کنند تا ببینند برجام نعمت بوده یا نقمت! و آیا با این حقوق ناچیز شرمنده خانواده می‌شوند یا نمی‌شوند؟ آیا درصد افزایش‌ها همه یکسان بوده یا تفاوت‌های فاحشی داشته است.
رسولی- اردبیل
* شرکت راه‌آهن با نمایش فیلم غیر اخلاقی گینس در قطار مسافرین به ویژه زائرین حضرت آقا امام رضا(ع) را عذاب روحی می‌دهد و به اعتراض‌ها توجهی ندارد.
5530---0936
* از دولت تدبیر و امید درخواست می‌شود با تدبیر و امید دادن به بازنشستگان تأمین اجتماعی، مشکل فقر آنان را حل نماید. این بی‌تدبیری‌ها ثمره‌ای جز یأس سالخوردگان ندارد.
7415---0918
* سروان احمد قاسمی فرمانده انتظامی شهر رازقان زرندیه ساوه از بدو شروع خدمت خود در این شهر خدمات فراوانی انجام داده که از باب من لم یشکرالمخلوق از خدمات وی تقدیر و تشکر می‌شود. بخشی از خدمات ایشان به قرار زیر است:
1- اجرائی کردن طرح تکریم ارباب و رجوع به نحو شایسته 2- ایجاد امنیت کامل در این بخش و روستاها با وسعت زیاد 3- دستگیری چندین مورد از سارقین و تحویل به مراجع قضائی 4- جلب اعتماد مردم به نیروی انتظامی و تشویق آنها به مشارکت و همکاری با این نیرو 5- مرمت و بازسازی و زیباسازی ساختمان پاسگاه انتظامی و...
علی محمدی
* از مجلس بابت تصویب مصوبه در مخالفت با دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها قدردانی می‌کنیم ولی باز نگران هستیم که مسئولان بانک‌ها از طرق دیگر به دنبال مقصود خود باشند.
1382---0915
* برای اطلاع مسئولان خوزستان و شهرستان شوشتر بنویسید عمر مفید پل آزادگان این شهر که 47 سال پیش احداث شده در سال 92 تمام شده است. تا اتفاق ناگواری روی نداده برای ترمیم و استحکام پل کاری بکنند هر چه باشد پیشگیری بهتر از درمان است.
4819---0916
* سرقت و خفت‌گیری با موتورسیکلت در شهرستان اهواز بسیار زیاد شده است. روز روشن در برخی از خیابان‌های شهر امنیت و آرامش نداریم چه برسد به تاریکی شب که واقعا دلهره‌آور شده است.
نظرنیا
* در مرکز استان گیلان یعنی شهرستان رشت بعضی از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی مثل مخابرات روزهای پنجشنبه تعطیل هستند ولی زیرمجموعه همین دستگاه‌ها در شهرهای شرق استان مثل لاهیجان باز هستند و کارمندان باید سر کار بروند. اعتراض بنده به دو نرخی بودن سیاست‌های دولت در این استان است.
کیان‌فر
 * دولت علی‌رغم مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی از پرداخت حق و حقوق ایثارگران سر باز می‌زند! چرا؟
دریایی - تنکابن
* کسی که به علت خرابی خودروی خود چندین سال از بیمه کردن خودروی خود امتناع ورزیده چه دلیل موجهی برای بیمه این چند سال خودروی خود دارد که باید بابت عدم انجام آن جریمه بپردازد؟
2034---0901
* پول خرید جهیزیه دخترم را که با زحمت و رنج فراوان تهیه کرده بودم از داخل اتومبیل به سرقت بردند. نیروی انتظامی بعد از یک ماه سارق را دستگیر کرد. متهم 52 شاکی داشت که بیشتر از آنان با سلاح سرد زورگیری کرده بود، قاضی دادگاه یک میلیارد و 500 میلیون وثیقه برای متهم صادر کرد. متهم از دادگاه فرصت یک ساعته برای تهیه وثیقه درخواست کرد و با همین کار به قید وثیقه آزاد شد. الان چند ماه گذشته و زندگی ما تحت تاثیر برنگشتن پول سرقت شده سیاه شده لذا از دستگاه قضایی تقاضا دارم اموال و پول‌های مسروقه را زودتر به دست مالباخته برگرداند و برخورد جدی‌تری با این ناهنجاری خشن انجام دهند.
مظفری