kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اقدام اخیر آمریکا علیه ایران یعنی دزدی 2 میلیاردی از پول کشورمان دهن‌کجی به برجام و قرارداد با دولت ایران است. متأسفانه انفعال دولتی‌ها به حدی زیاد شده که کشورهای میکروسکوپی منطقه هم برای مسئولان کشور شاخ و شانه می‌کشند و امر و نهی می‌کنند!
سهرابی
* ضمن تشکر از مواضع عزتمندانه رئیس جمهور محترم درباره رأی دادگاه آمریکا، تذکر یک نکته ضروری است و آن اینکه شما دولت آمریکا را از این خیانت مستثنی کردید، در حالی که سر و ته یک کرباسند. این بسیار ساده‌اندیشی است چون وزارت خارجه آمریکا به صراحت از رأی ظالمانه دادگاه‌شان برای دزدی اموال ملت ایران حمایت کرد.
نیکنام
* مشی دولت در مواجهه با مشکل بیکاری، کاهش تورم، گرانی، فقر و... نگاه برجامی به همه قضایا بیانگر پشت کردن به اقتصاد مقاومتی است. با این نگاه، هیچ امیدی به حل مشکلات مردم و جامعه وجود ندارد.
0283---0912
* همه می‌دانیم که تا همین سه سال قبل، آمریکا هر روز در برابر ملت ایران بیشتر احساس عجز و ناتوانی می‌کرد چرا که ما انرژی هسته‌ای با غنای 20 درصد و اورانیوم غنی شده داشتیم و... و رئیس جمهورمان شیطان بزرگ را کدخدا نمی‌پنداشت. اما امروز متأسفانه با این دیپلماسی وا داده، دولت بازیچه دست کری وزیر خارجه بد منظر آمریکا شده است! آن هم بعد از متلاشی کردن اندوخته‌های شهیدانمان و مقاومت ملت!
8612---0912
* به وزیر امور خارجه کشورمان عرض می‌کنم، کاسه گدائی و التماس به شیطان بزرگ را کنار بگذارید، ایرانی جیره خوار نیست که شما مرتب مسیر آمریکا را طی می‌کنید اگر قرار بر جیره‌خواری بود، انقلاب نمی‌کردیم، 8 سال دفاع مقدس نداشتیم، 35 سال تحریم را تحمل نمی‌کردیم و اقتدار و عزت نداشتیم. شما که دائم سفرهای مکرر بی‌نتیجه به آمریکا دارید بدانید که ملت حقارت نمی‌خواهند. اگر برجام شکست خورده است مردانه اعلام کنید و بی‌جهت طفره نروید و حیثیت ایران را هم حفظ کنید.
0081---0915
* اگر ذخایر اورانیوم دارای غنای 20 درصد و نیز آب سنگین اراک را حفظ کرده بودیم آیا آمریکا جرأت مصادره دو میلیارد دلاری ما را داشت؟! این نتیجه تعامل دولت تدبیر با شیطان بزرگ است.
7059---0912
* به آقایان دولتی‌ها عرض می‌کنیم بابت فاسد شدن ده هزار تن پرتقال و تلف شدن 13 هزار رأس دام در این دولت اصلاً ناراحت نباشند. خیلی راحت می‌توانند در تمام این کارها دولت قبل را مقصر بدانند که در دامپروری و کاشت درخت پرتقال اجازه سرمایه‌گذاری داد!
4190---0917 و 6135---0911
* فقط کدخدای دزد با ادب ندیده بودیم که به لطف و مرحمت این دولت و برجام دیدیم و باید غرامت کشته شده‌های آمریکا در انفجار ده‌ها سال قبل لبنان را هم ما بپردازیم. با این انفعالی که در این دولت به وجود آمده چه بسا در آینده آمریکا هزینه خسارت طوفان کاترینا را هم از اموال بلوکه شده ما در خارج برداشت کند و مسئولین هم دولت قبل را مقصر بدانند.
4958---0916
* تعجب می‌کنم چرا دولت در قبال غرامت‌خواهی آمریکا از جمهوری اسلامی به خاطر هلاکت سربازان آمریکایی متجاوز به لبنان شکایت حقوقی از آمریکا به خاطر حمایت از صدام در 8 سال دفاع مقدس و طلب غرامت برای 120 هزار شهید و صدها هزار جانباز، مجروح و اسیر و شیمیایی، زدن هواپیمای ایرباس، کشتار حجاج در سال 66 و صدها مورد جنایت دیگر علیه ملت و کشور مقابله به مثل نمی‌کنند؟!
باقری
* سی و اندی سال قبل لبنانی‌ها با یک عملیات شهادت‌طلبانه تعدادی از آمریکایی‌های متجاوز به این کشور را به هلاکت رسانده و توانستند تا حدی انتقام فاجعه وحشتناک و سوزناک صبرا و شتیلا را بگیرند. حال اینکه یانکی‌های به ظاهر متمدن غرامت آن کشته‌های خود را از دارایی‌های ایران برداشت می‌کنند، واقعاً تعجب‌آور است.
7902---0919
* آقای رئیس جمهور سال گذشته از برجام به عنوان نهال نام برد که در آینده به ثمر می‌نشیند. اکنون بر همگان معلوم شد که نهال برجام درخت زقوم از آب درآمده و میوه‌اش تلخ و زهرناک است.
3917---0912
* آمریکا برای کشورهایی که مثل ما بخواهند مستقل بمانند و نوکر نباشند حکم گرگ را دارد. در مقابل گرگ هم باید ایستاد و اجازه تجاوز به او نداد.
3104---0912
* شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب که تا دیروز در قبال تجاوز و آدم‌ربایی توسط اروپایی‌ها در قضیه پناه‌جویان سوری سکوت اختیار کرده بودند امروز روی موضوع کشته شدن دختربچه افغانی به نام ستایش در کشورمان مانور می‌دهند. واقعاً بی‌شرمی و بی‌حیایی افراد مغرض ضد انقلاب تمامی ندارد. از همه بدتر همراهی عده‌ای نادان و ورشکسته سیاسی در داخل با جریان ضد انقلاب خارج از کشور است.
1639---0915
* به دستور رئيس دانشگاه شریعتی خوابگاه پسران دانشجو به کنار خوابگاه دختران دانشجوی این دانشگاه در خیابان شریعتی تهران منتقل شده است. این کار با اعتراض دختران دانشجو مواجه شده ولی رئیس دانشگاه با کمال جسارت گفته دختران باید نحوه تعامل با پسران را یاد بگیرند!!
حسینی
 * در شب ارتحال ملکوتی حضرت زینب(س) که این روزها حرامیان برای تخریب حرم آن حضرت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و رزمندگان جبهه مقاومت با تمام قوا در برابر آنان ایستاده‌اند و شهید می‌دهند آقای عارف برای تبلیغ کاندیدای همسوی خود در زرندیه ساوه حضور یافت و متاسفانه جمعیت حاضر در اجتماع این شب با سوت و کف از او استقبال کردند و ایشان یک تذکر خشک و خالی برای احترام به پیام‌آور بزرگ کربلا حضرت زینب(س) ندادند. من به عنوان یک زرندی واقعا از عملکرد زشت این طیف بسیار ناراحت و شرمنده‌ام.
طباطبائی - زرندیه ساوه
 * بخش زیادی از عمر دولت تدبیر به تخریب دولت قبل سپری شد. واقعا اگر دولت گذشته نبود چگونه می‌خواست 3 سال را بدون داشتن برنامه وعده حل مشکلات صد روزه بپیچاند! قصور و تقصیر‌ها را به گردن چه کسی می‌خواست بیندازد؟!
سوری
* نابودی شهرک‌های صنعتی در دوران پس از دولت دهم، به علت عملکرد تیم سالخورده دعوت به کار شده دولت تدبیر است که به جای حل مشکل به انتقام‌گیری از ده‌ها میلیون رای‌دهنده سال 88 روی آورده‌اند.
صادقی
* دولت از یک طرف یارانه امثال بنده را قطع می‌کند ولی از سوی دیگر اعلام می‌کند مخالف حذف یارانه دهک‌های مرفهی است که مجلس تصویب کرده است! بنویسید این سیاسی‌کاری‌ها آخر و عاقبت خوشی ندارد.
1163---0912
* خواسته‌ام را از طریق کیهان به گوش مسئولان سازمان حج و بنیاد شهید می‌رسانم. همسرم را در فاجعه منا از دست دادم. بنیاد شهید می‌گوید فقط خدمات فرهنگی و بیمه شامل شما می‌شود نه حقوق و مزایا! سرپرست دو فرزند هستم و هیچ درآمدی ندارم جز یارانه. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2376---0912
* فایده برجام برای بنده ایثارگر و جبهه رفته این شده که دولت از 525 هزار تومان کمک معیشت ماهیانه مبلغ 141 هزار تومان آن را کسر کرده است.
4525---0935
*‌ بهترین اقدام و عمل برای اشتغالزایی و مبارزه با بیکاری تعدیل و زود بازنشسته کردن خانم‌های کارمندی است که اولا در اداره کارهایی را انجام می‌دهند که با روحیه زنانه آنها بیگانه است ثانیا همسرانشان نیز شاغل و دارای درآمد مکفی هستند.
9745---0918
* از نیروی انتظامی درخواست می‌شود نسبت به برخورد با تعدادی اراذل و اوباش و معتادان در خیابان مولوی اقدام نماید و اهالی محل را از آزار و اذیت آنها برهاند. خیابان مولوی نرسیده به میدان قیام، نبش کوچه شهید محسن کریمی - جنب دبستان قیام 15 خرداد، داخل خرابه‌ای محل جاسازی و توزیع مواد مخدر شده است.
0221---0910
* دو سال قبل مبلغ ده میلیون تومان وام گرفته‌ام چیزی در حدود سه میلیون و 800 هزار تومان سود آن است که باید طی اقساط بپردازم. واقعا توجیه شرعی‌اش را هم نمی‌دانم و نمی‌دانم باید چه کار بکنم؟
3912---0917