kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کاظم جلالی:

دنبال مدلی برای ریاست مجلس دهم هستیم که در آن شکست نباشد

کاظم جلالی با ارزیابی ریاست مجلس آینده ضمن بیان اینکه باید به مدلی «تعاملی» دست یافت که در آن شخصیت عارف و لاریجانی حفظ شود تا مدیریت مجلس بین اطراف قضیه و مجلس پیش برود، اظهار داشت: ریاست مجلس به مجموعه نمایندگان برمی‌گردد و باید به مدلی برسیم که در آن شکست نباشد.


کاظم جلالی نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح دیروز در حاشیه مراسم ختم مادر محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت) در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم اظهار داشت: ریاست مجلس به مجموعه نمایندگان برمی‌گردد و ما معتقدیم باید مدلی بیابیم که در آن شکست وجود نداشته باشد.
جلالی با اشاره به اینکه باید در این مدل، شخصیت هر دو بزرگوار (محمدرضا عارف و علی لاریجانی) حفظ شود چراکه هر دو سرمایه‌های بزرگ نظام هستند، افزود: جمع‌بندی این مدل باید به گونه‌ای باشد که مدیریت مجلس به صورت «تعاملی» بین اطراف قضیه و کسانی که در مجلس حضور دارند به پیش برود. بنابراین دلسوزان بر روی این جهت کار می‌کنند اما برخی‌ها مقداری شتاب‌زده اظهارنظر می‌کنند که آسیب می‌رسانند.
به گزارش فارس، وی در پاسخ به این پرسش که نشست ائتلافی بین آقایان لاریجانی و عارف تا قبل از تشکیل مجلس دهم را چقدر ضروری می‌دانید، گفت: تا کنون دو بار تماس تلفنی بین دکتر عارف و لاریجانی وجود داشته است، بنابراین همه، 8 خرداد در دهکده‌ای به نام مجلس همکار می‌شویم.
گفتنی است جلالی که در مجلس نهم ادعای اصولگرایی داشت در انتخابات مجلس دهم سر از لیست اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها درآورد.