kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
دیپلمات‌‌های سعودی از بخارست اخراج شدند

سفیر عربستان در رومانی منشی خود را پس از تجاوز به قتل رساند

به دنبال انتشار خبر تعرض سفیر عربستان به منشی سفارت این کشور در رومانی و قتل وی اعلام شد، بخارست تمام دیپلمات‌های سعودی را از این کشور اخراج کرده است.


سرویس خارجی -

«هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد.» گویا بی‌کفایتی و هوسرانی شاهزاده‌ها و مقامات سعودی را پایانی نیست. این شاهزاده‌ها که با دلارهای نفتی اسباب عیش دنیوی خود را مهیا کرده‌اند بدون توجه به وجود اماکن مقدس مسلمانان در این کشور، مشغول لهو و لعب هستند و هیچ خط قرمزی را در این مورد بر‌نمی‌تابند. فروردین سال گذشته بود که دو مامور پلیس عربستان، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروجی فرودگاه این کشور، آن برخورد شنیع را با دو نوجوان ایرانی کردند. چند ماه بعد نیز هزاران زائر خانه خدا به دلیل همین بی‌کفایتی آل سعود  به شهادت رسیدند. اما شاهکارهای خادم الحرمین الشریفین! به اینجا ختم نمی‌شود. سال گذشته یک مدل آلمانی ۲۳ ساله اعلام کرد که «ولید بن طلال» میلیاردر سعودی در سال ۲۰۰۸ به وی تجاوز کرده است.
همچنین «مارک یونگ» که در گذشته چندین سال از محافظان شخصی خاندان حاکم آل سعود به شمار می‌رفت، اخیرا اعلام کرده شاهزاده «خالد بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» معاون وزیر دفاع عربستان و برادر «بندر بن سلطان» که فرمانده «نیروهای مشترک آزادیبخش برای آزادسازی کویت»  از دست ارتش اشغالگر صدام بود، چند سال پیش به «بریجیت نیلسون» بازیگر سرشناس آمریکایی پیشنهاد یک رابطه جنسی داد! رفتارهای فراقانونی خاندان حاکم سعودی باعث شده آنها در برابر خواسته‌های نفسانی خود ناتوان شده و برای رسیدن به تمایل شهوانی خود حاضر به پرداخت هزینه‌های هنگفت باشند. اکنون نیز خبر رسیده سفیر این کشور در عربستان مهر دیگری بر هوسرانی و بی‌لیاقتی آل سعود زده است.  
به گزارش تسنیم، پایگاه ای‌.دبلیو.دی. فاش کرد سفیر عربستان در رومانی پس از تعرض به منشی محلی سفارت، او را به قتل رساند. براساس این گزارش، وزارت خارجه رومانی، «ابراهیم عبدالرحمن الراسی» سفیر سعودی در بخارست را احضار کرد و وی را متهم کرد منشی رومانیایی سفارت را پس از تعرض به قتل رسانده است. سفیر سعودی «ایوانا ویلیسکو» دختر 25ساله رومانیایی را ابتدا مورد تعرض قرار داد و در جنایت دیگری وی را به قتل رساند. براساس گزارش‌های اولیه پزشکی قانونی رومانی، این قربانی جوان هدف تعرض قرار گرفته و سپس با کمربند خفه شده است.
جسد «ایوانا» که دانشجوی دانشکده پزشکی رومانی هم بود، روی آب برکه‌ای نزدیک نیروگاه کروزاویستی که 24 مایل از بخارست فاصله دارد، کشف شده است. این گزارش می‌افزاید وزارت خارجه رومانی روز پنجشنبه به اعضای سفارت عربستان، 48 ساعت مهلت داده تا خاک رومانی را ترک کنند. یک مسئول رومانیایی گفته مقامات رومانی از عربستان خواسته‌اند برای محاکمه سفیر این کشور، از وی سلب مصونیت کنند که آنها این درخواست را رد کرده‌اند. پیشتر نیز یک خدمتکار رومانیایی سفارت عربستان در بخارست مورد ضرب و شتم و تعرض قرار گرفته بود.
با وجود آنکه رسانه‌هایی مانند العالم، تسنیم، مهر و چندین رسانه معتبر دیگر داخلی و خارجی این خبر را پوشش دادند اما در عین حال برخی خبرگزاری‌ها غالبا نزدیک به سعودی تلاش کردند این خبر را تکذیب کنند.