امضای تفاهمنامه همکاری بین شهرداریهای رشت و شوآبیش هال آلمان
شهرداری رشت با شهرداری «شوآبیش هال» آلمان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
رشت- خبرنگار کیهان:
بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد شهرداری «شوآبیش هال» آلمان در زمینه احداث کارخانه زبالهسوز، جمعآوری زباله و دفع آبهای سطحی با شهرداری رشت همکاری کند.
«هرمان جوزف پلگرایم» شهردار شهر «شوآبیش هال» آلمان با هیئت همراهش طی سفر به شهر رشت با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار کرد.
شهردار «شوآبیش هال» در این دیدار با اشاره به بازیافت 99 درصد از زباله و شیرابه شهر «شوآبیش هال» گفت: کشور آلمان با سرمایهگذاری روی انرژیهای تجزیهپذیر، 80 درصد مصرف انرژی شهر «شوآبیش هال» را از طریق مواد بازیافتی تجزیهپذیر تامین میکند.
گفتنی است موضوع انعقاد قرارداد خواهرخواندگی شهر رشت با شهر «شوآبیش هال» آلمان نیز در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.