کد خبر: ۷۲۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
متقاضیان مراجعه حضوری نکنند

سازمان وظیفه عمومی: طرح جریمه مشمولان غایب هنوز ابلاغ نشده است

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طرح جریمه مشمولان غایب در امسال با ابلاغ لایحه قانون بودجه سال 95 اجرا می‌شود، بنابراین متقاضیان از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.


 این سازمان در این اطلاعیه تاکید کرد: مقررات جریمه در نظر گرفته شده برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولانی است که مدت غیبت آنان بیش از هشت سال بوده، با توجه به اینکه این موضوع در لایحه بودجه سال گذشته پیش‌بینی و مبلغ جریمه در نظر گرفته شده برای اجرا، در همان سال تعیین شده است.در ادامه این اطلاعیه آمده است: مشمولان متقاضی از این طرح که سال گذشته نسبت به واریز مبلغ جریمه اقدام نکرده‌اند، باید تا ابلاغ لایحه قانون بودجه سال 95 توسط مجلس شورای اسلامی منتظر باشند و بدیهی است که این مقررات با مشخص شدن مبلغ جریمه تعیین شده از سال 95 اجرایی خواهد شد. سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: به محض دریافت جزئیات ابلاغیه، اخبار مربوط به آن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان در سایت پلیس به نشانی www.vazifeh.police.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد بنابراین نیازی نیست مشمولان به این سازمان مراجعه حضوری داشته باشند.