بیمارستانهای هرمزگان با کمبود نیروی متخصص داروساز روبهرو است
بندرعباس- خبرنگار کیهان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستانها و داروخانههای استان با کمبود نیروی متخصص داروساز روبهرو هستند.
محمد شکاری خواستار همکاری هرچه بیشتر معاونت تحقیقات و فنآوری دانشگاههای کشور با سازمان غذا و دارو در اجرای پروژههای تحقیقات دارویی شد.
وی تاکید کرد: ضروریست تا آزمایشگاههای موجود در مبادی ورودی گمرکی و مناطق آزاد به آنالیزورهای پیشرفته مجهز شوند تا در رابطه با ورود مواد اولیه وارداتی و همچنین کالاهای سلامتمحور نظیر داروها، مکملها و مواد آرایشی و بهداشتی نظارت و دقت بیشتری صورت گیرد.وی به درصد نسبتا بالای استفاده از سموم درمحصولات کشاورزی استانهای هرمزگان، بوشهر و مناطقی از استان فارس اشاره کرد و گفت: لازم است این موضوع توسط سازمان جهاد کشاورزی به طور جدی پیگیری شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.