kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خبری که از جانب سخنگوی دولت در مورد آمار بیکاری مطرح شد در تضاد بسیار با آمار و ارقامی بود که رئیس‌جمهور با هیجان در حین دفاع از یکی از سران فتنه بیان کرد. لذا به ایشان پیشنهاد می‌گردد طی باقیمانده عمر دولت کنونی کمتر آمار و ارقام به مردم دهد. تکرار همین آمارهای غلط در خصوص صادرات نفت در پسا برجام بود.
نراقی
* سال اقدام و عمل یعنی اینکه دولتمردان به ویژه آقای رئیس‌جمهور به جای سخنرانی وارد عمل شده و موانع تولید را یکی پس از دیگری از سر راه بردارند. دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
8580---0912
* دشمنی‌های دشمنان به جای خود ولی مشکلات ناشی از بی‌تدبیری و سوءمدیریت برخی از مسئولان اجرایی کشور برآن افزوده  است، گرفتاری‌های مردم با گفتار مرتفع نخواهد شد، اقدام و عمل دولت و دولتمردان را می‌خواهد.
7579---0930
* یک سایت حامی دولت نوشته است مردم اثرات برجام را حس نمی‌کنند! و با کشیدن عکس مار به شعور ایرانیان جسارت کرده است. عرض می‌کنم اگر برجام اثرات مادی نداشته است لابد از نظر آنها اثرات معنوی زیادی دارد که آن هم پذیرش فریب، نیرنگ و نفوذ شیطان بزرگ است. چرا این افراد شعور مردم را دست‌کم می‌گیرند؟!
خلیفه‌قلی
* بی‌تعهدی و بی‌تقوایی بعضی از مسئولان تا کجا که در مدت چند سال بستری شدن مرحوم سلحشور کارگردان متعهد کشورمان و سازنده پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی در سطح جهان اسلام یک بار به عیادت ایشان نمی‌روند ولی در مورد مریضی فردی دیگر که سابقه حضور فعال در فتنه سال 88 و همراهی با شبکه‌های تلویزیونی فاسد و ضدانقلاب دارد، اقدام به ارسال پیام و اعلام همدردی می‌کنند. جالب اینکه همین آقایان با این نوع عملکرد شعار می‌دهند در هنر نباید مرزبندی کرد. پس چرا هنرمندان متعهد کشور را مورد بی‌مهری قرار داده و می‌دهند. انصاف هم خوب چیزی است.
9348---0912
* از مواضع سنجیده و مقتدرانه فرمانده محترم سپاه درباره مسائل گوناگون داخل و خارج تقدیر و تشکر می‌کنم. همه صحبت‌ها و مواضع اعلام شده ایشان از روی عزت و در راستای حفظ دست‌آوردهای انقلاب بود. خداوند را بابت وجود چنین فرماندهان شجاع و وظیفه‌شناس شاکریم.
3087---0912
* اظهارات ضد و نقیض و تأیید و تکذیب‌های آقای هاشمی درباره مسائل کلی نظام از جمله ساختار موشکی ایران یا ناشی از بی‌ثباتی فکری و تزلزل اعتقادی ایشان است و یا اینکه دشمنان داخلی و خارجی گرد او حلقه زده و از زبان او دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.
2088---0915
* مشکل این کشور این است که فردی ادعای قانون‌گرایی می‌کند ولی همان شخص اجرای قانون در مورد فرزندش را برنمی‌تابد! کسی ادعای پاک‌دستی می‌کند که در قرارداد کرسنت و استات ویل رشوه کلان گرفته است.
1713---0915
* با سخنان سخنگوی پنتاگون محرز شد که برجام 2 و 3 و... از سوی شیطان بزرگ طراحی و از سوی برخی در داخل کشور با آب و تاب تبلیغ می‌شد که رهبری حکیم و آگاه مانند همیشه توطئه دشمن را برملا کردند.
3917---0912
* نصف عمر این دولت به گره‌زدن تمام مشکلات کشور به برجام گذشته نصف دیگر هم به تمجید و تعریف‌های بی‌مبنا از برجام که واقعیت ندارند خواهد گذشت. الان هم می‌گویند از جای بخیه ایراد نگیرید. به‌آنها باید گفت برجام در روی زمین و در سبد زندگی مردم هیچ تأثیری نداشته است. در حالی که دستاوردهای عظیم هسته‌ای‌مان را هم منهدم کرده‌ایم.
1320---0918
* آقای صالحی صاحب قسم‌های جلاله که با فریادهایش از برجام در مجلس دفاع می‌کرد امروز چه پاسخی برای داده‌ها و نگرفته‌هایمان از برجام دارند.
4470---0912
* آن قدری که دولت تدبیر از روشنگری‌های روزنامه کیهان می‌ترسند اگر از خدا می‌ترسیدند وضع کشور بسیار عالی می‌شد و پیشرفت همه‌جانبه را شاهد بودیم.
گرمساری
* دکتر توکلی نماینده مجلس از حقوق 50 میلیونی برخی رؤسای بانکها خبر دادند و اینکه سود خالص 17 بانک غیردولتی در سال 94 بیش از 6 هزار و سیصد میلیارد تومان بوده است. در حالی که کشور در رکود به سر می‌برد چگونه این همه سود عاید چند بانک شده است؟ چه دستگاهی مسئول برخورد با این تخلفات آشکار است؟ بانک مرکزی چه نقشی در این قضایا دارد؟ آیا این رویه جز افزایش فاصله طبقاتی، فقیرشدن فقیران و فساد و تباهی جامعه چیز دیگری دارد؟ امیدواریم تجدید نظر اساسی در سیستم بانکی کشور را در سال جدید شاهد باشیم.
شکیبا
* 15 میلیون تومان از آموزش و پرورش طلبکار هستم مدت یک سال است که بنده را سر می‌دوانند و طلبم را نمی‌دهند به دلیل ناراحتی و فشار روحی مریض شده‌ام. چرا دولت در برخورد با دشمنان کریمانه برخورد می‌کند ولی در حق مردم برعکس مرتکب اجحاف می‌شود.
6125---0937
* در تاریخ 94/12/23 از دکه روزنامه فروشی شارژ ایرانسل به قیمت 5 هزار و 300 تومان خریدم. وقتی کد را وارد کردم مقدار شارژ 4 هزار و 500 تومان اعلام شد. روی این کار چه نامی می‌توان گذاشت؟
8361---0912
* روزانه هزاران لیتر آب شرب در میدان امام‌حسین شهریار هدر می‌رود، مع‌الوصف مسئولان آب و فاضلاب منطقه اقدامی برای ترمیم لوله‌ها نمی‌کنند. یک مسئول چقدر باید بی‌تعهد باشد که این همه خسارت را مشاهده کند و کاری انجام ندهد.
4427---0912
* بعضی از کوچه‌های فرعی از خیابان‌های اصلی شهرک «خانه اصفهان» از جمله سروستان در خیابان گلستانه این منطقه در هر دو طرف (غربی و شرقی) سال‌هاست روکش آسفالت نشده است و نیاز مبرم به آسفالت سالم و ضخیم دارد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
2143---0913
* همسر یکی از اقوام در سفر نوروزی به بندرعباس به هنگام استفاده از سرویس بهداشتی  خراب یکی از مدارس این شهر دچار حادثه برق‌گرفتگی شده و فوت می‌کند. دو نفر از اطرافیان هم که اقدام به جدا کردن او از سیم برق می‌کنند در حال حاضر مجروح هستند. از قرار معلوم ماه‌ها از خراب بودن سیم‌های برق این مدرسه می‌گذشته ولی اقدامی برای اصلاح آن صورت نگرفته است. چرا؟
عامریان
* جوانان در حسرت اشتغال و انتخاب شغل مناسب و به دلیل روزمرگی و سیاست‌زدگی مسئولین امر، ناامید و بی‌انگیزه روزگار را سپری می‌کنند.
0685---0916
* بنده کارمند و پستچی اداره پست هستم. دولت اعلام کرده بود 35 درصد حقوق کارمندان رسمی علاوه بر 12درصد اضافه می‌شود ولی در اداره پست این افزایش شامل حال افراد دارای تحصیلات لیسانس به بالا و مدیران شده است و به ما که در سرما و گرما به خدمت‌رسانی مشغول هستیم مقداری از این مبلغ به طور غیررسمی پرداخت می‌شود، لطفا رسیدگی شود.
0639---021
پاسخ روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
«در پاسخ به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ 94/11/27 با عنوان «عدم پرداخت مطالبات پزشکی بیمه تکمیلی» به اطلاع می‌رساند، هیچ‌گونه مستندات نسبت به اسنادی که تحویل داده شده است وجود ندارد. شایان ذکر است با ارائه مدارک و مستندات موارد قابل پیگیری می‌باشد. گفتنی است از تاریخ تحویل سند تا 15 روز مبلغ به حساب همکاران واریز می‌گردد و زمان اسناد بیمه نباید از 5 ماه گذشته باشد در غیر این صورت پرداخت توسط اداره بیمه صورت نمی‌گیرد.»