کد خبر: ۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

واکنش شبکه صهیونیستی «من و تو» به اظهارات رئیس جمهور(اخبار ادبی و هنری)

ادعای رئیس جمهور درباره بی‌اعتمادی مردم به رسانه‌های داخلی با استقبال شبکه صهیونیستی «من و تو» مواجه شد.


حسن روحانی اخیرا بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شده بود که رسانه‌های داخلی فاقد مخاطب هستند. این سخنان موجب ذوق‌زدگی شبکه صهیونیستی-بهایی «من و تو» وابسته به نهادهای امنیتی دولت انگلیس شد.
این شبکه به استقبال این سخنان روحانی رفت و با بهره‌گیری از ادعای بی‌پشتوانه رئیس جمهور، خوراک تبلیغاتی خود علیه رسانه‌های کشورمان را تهیه کرد.
متأسفانه برخی از اظهار نظرهای نسنجیده مسئولان سیاسی فرهنگی، با استقبال رسانه‌های ضدایرانی همراه می‌شود!