کد خبر: ۷۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

ترامپ: ناتو کهنه و بی‌خاصیت است /لازم باشد از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کنم

«ترامپ» نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بار دیگر در اظهاراتی جنجالی از ناتو به عنوان یک سازمان بی‌خاصیت یاد کرد و از احتمال استفاده از سلاح هسته‌ای در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خود خبر داد.



«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا در جدیدترین اظهارات خود در بخشی از مصاحبه با شبکه خبری «ام.‌اس. ان.بی.‌سی» گفته: «به نظر من ناتو دیگر بی‌فایده و کهنه شده است.» ترامپ در ادامه، ضمن اشاره به این مطلب که «درباره استفاده از سلاح‌های هسته‌ای بسیار آهسته، پردرنگ و مردد است،» گفته: «شاید روزی ما مجبور شویم از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کنیم.»