kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

اخبار کوتاه از فوتبال


مظلومی: سفر با تیم ناقص به سوئد خوب نیست
سرمربی استقلال وعده داد در آخرین بازی لیگ در سال رو به پایان به هواداران تیمش عیدی بدهد. پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد گفت: آمار نشان می‌دهد که تیم پدیده در نیم فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفته است. آنها از بازیکنان خوبی برخوردارند. فکر می‌کنم با ما در دور برگشت هم امتیاز است. ما چاره‌ای جز پیروزی نداریم و تمام تلاش ما روی بازی تهاجمی و کسب سه امتیاز است. ما می‌دانیم پدیده تیم خطرناکی است و نباید آنها را دست کم گرفت. باید با برنامه باشیم و می‌دانیم که فوتبال بسته‌ای را مقابل ما ارائه می‌دهند. ما تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و با کمک هواداران می توانیم پیروز شویم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره سفر تیمش به سوئد و اینکه آیا این اردو به سود تیمش است یا نه گفت: بازیکنان ملی پوش که طبیعتا چه در تهران باشیم چه نباشیم در کنارمان نیستند. در تلاش هستیم تا مشکلات سایر بازیکنان هم حل شود و همراه ما بیایند. من از روز اول هم گفتم که همه بازیکنان باید در سفر باشند. اگر بخواهیم ناقص برویم، خیلی خوب نیست. باشگاه تلاش می‌کند همه بیایند. یک قراردادی بسته شده است و نمی‌شود آن را کنسل کرد. اگر بازیکنی بماند، یکی از مربیان در تهران می‌ماند و او را تمرین می دهد.

احمدزاده سرمربی جدید ملوان
محمد احمدزاده، پس از استعفا از سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری تبریز، با مسئولان باشگاه ملوان برای هدایت این تیم وارد مذاکره شد و به توافق رسید. وی دیروز پس از توافق با مسئولان باشگاه ملوان قراردادش را تا پایان فصل آینده امضا کرد. ثبت قرارداد وی در هیئت فوتبال استان گیلان پس از رسیدن برگه فسخ قرارداد از سوی باشگاه شهرداری اردبیل صورت گرفت. احمدزاده پس از بازی امروز با استقلال خوزستان در تمرینات ملوان حضور پیدا می‌کند.مسعود رضاییان مدیرعامل ملوان دیروز این خبر را تاییدکرد.

امارات میزبان دیدار النصر- ذوب‌آهن!
باشگاه النصر عربستان کشور امارات را به عنوان میزبان بازی خود با ذوب‌آهن علام کرد.هر چند هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درباره اختلاف ایران با عربستان اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که سعودیها اطمینان دارند که رای AFC به سود آنها خواهد بود.روزنامه الریاض عربستان نوشت که باشگاه النصر که در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن همگروه است کشور امارات را به عنوان میزبان بازی خود با نماینده ایران انتخاب کرده است.این اقدام سعودی‌ها در حالی است که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را در این باره25 اسفند ماه اعلام کند.

گل‌محمدی: دیدار با سایپا فینال کوچک است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تا هفته آینده 50 درصد از مطالبات‌مان را خواهیم گرفت و نگران مشکلات مالی نیستیم. به باشگاه اعتماد داریم و بازی امروز مقابل سایپا یک فینال کوچک خواهد بود.گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: بازی با سایپا مهم‌ترین بازی فصل ماست و با توجه به اینکه این تیم یکی از رقبای ما در جدول است بازی امروز یک فینال کوچک خواهد بود. سایپا بازیکنان تکنیکی در خط حمله دارد و از نظم تیمی خوبی برخوردار است. سایپا می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی یا حداقل گرفتن سهمیه آسیا باشد. ذوب‌آهن نیز با توجه به بازی هفته قبل مقابل نفت، از شرایط روحی خوبی برای این بازی برخوردار است ولی با توجه به اینکه فاصله بازی با نفت بسیار کم بود، نگران خستگی بازیکنان هستم و به همین دلیل احتمالا تیم ذوب‌آهن با چند تغییر به میدان خواهد رفت و باید تمام تمرکز و تلاش‌مان را برای گرفتن سه امتیاز داشته باشیم که با روحیه بالا به مصاف بنیادکار ازبکستان برویم.

اکبر میثاقیان برکنارشد
مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه خونه به خونه در اقدامی عجیب اکبر میثاقیان را در اختیار مسئولان این باشگاه قرار داد. در طي يكي دو روز اخير شاهد يك سری اتفاقات در این تيم بوديم و همين مسئله سبب شد تا  جواد حسن‌زاده، مدير تيم‌های فوتبال باشگاه خونه به خونه اكبر ميثاقيان و محمدرضا مولایی را در اختيار باشگاه قرار دهد.طبق تصميم باشگاه، در ديدار خونه به خونه مازندران مقابل فولاد يزد، حسين رحمانی هدايت تيم را بر عهده خواهد گرفت.پس از ديدار خونه به خونه مقابل فولاد يزد هيئت مديره باشگاه پس از برپایی جلسه و تصميم‌گيری در خصوص ميثاقيان و مولایی نظر خود را اعلام خواهند كرد.