با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت
بهره برداری از 1145 واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان
هزار و 145 واحد مسکن مهر با حضور سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن به طور همزمان در شهرستانهای جنوب استان سیستان و بلوچستان به بهرهبرداری رسید.
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه آیین بهرهبرداری از این طرحها گفت: 776 واحد از مجموع واحدهای مسکن مهر یاد شده در چابهار، 303 واحد در ایرانشهر و 66 واحد در کنارک به طور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایوب کرد اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی یادشده 200 تا 300 میلیون ریال تسهیلات از منابع دولتی جنوب سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.
وی افزود: اجرای طرح مسکن ارزانقیمت با عنوان مسکن مهر برای بالا بردن سطح رفاه مردم در سالهای گذشته در سراسر کشور آغاز شده که سهم جنوب استان سیستان و بلوچستان چهار هزار و 767 واحد بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون 2 هزار و 547 واحد مسکن مهر در شهرستانهای زیر پوشش این اداره در جنوب استان ساخته شده و به بهرهبرداری رسیده است.
وی گفت: هزار و 340 واحد مسکن مهر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصد در حال اجراست که با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، دستمزد و کاهش منابع درآمدی مردم، اکنون ادامه کار از سرعت کمتری برخوردار است.
وی ادامه داد: ادامه طرح و تکمیل ساخت مسکن مهر در شهرستانهای جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند تامین اعتبار و توجه ویژه مسئولان است.