kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* شیخ‌نشین های خلیج‌فارس چقدر خبیث‌اند که حزب‌الله افتخار جهان اسلام را تروریست می‌خوانند! وزارت خارجه و مسئولان دیپلماسی ما باید در این مورد سرسخت پشت حزب‌الله باشند و در این راه ذره‌ای کوتاه نیایند. چرا که دفاع از حزب‌الله دفاع از ایران است.
علیمردانی
* ما مردم ایران پیشاپیش سال نو را به رئیس‌جمهور محترم تبریک می‌گوییم. لذا ایشان دیگر زحمت پیامک تبریک عید با هزینه کردن از بیت‌المال را نکشند. در عوض هزینه این 80 میلیون پیامک را به ساخت بیمارستانی در یک منطقه محروم ایران عزیز اختصاص دهند. ان‌شاءا... که این سخن حق را بشنوند و عمل کنند.
4190---0917
* اصلاح‌طلبان مگر ادعا نمی‌کردند شورای محترم نگهبان همه نامزدهای اصلاح‌طلب را رد صلاحیت کرده است؟ پس ادعای پیروزی ‌آنها پس از انتخابات چیست؟!
4190---0917
* واقعا مایه تاسف و دردآور است که با تمکین در برابر زورگویی‌ها و تمایلات نامشروع شیطان بزرگ و همدستانش، صنایع هسته‌ای کشور را که ثمره سالها تلاش بی‌وقفه و مجاهدت دانشمندان و خون شهدای هسته‌ای بود به بهای چند وعده پوچ و نسیه تعطیل و نیمه‌فعال و بتن‌ریزی کردند. دانشمندان که بالاترین سرمایه علمی کشورند بیکار شدند تا جذب دیگر کشورها گردند و برای توجیه و خواب کردن مردم اسم آن را فتح‌الفتوح گذاشتند. حالا خود آقایان از خلف وعده طرف معامله می‌نالند! تاریخ و نسل‌های آینده چه قضاوتی خواهند کرد.
قاسمی - رودسر
* ضمن تقدیر و تشکر از سخنان خطیب این هفته نمازجمعه تهران عرض می‌کنیم روح استکبارستیزی با خون ملت ایران عجین شده است و ما مردم و فرزندان معنوی امام‌خمینی(ره) هرگز از این راه برنمی‌گردیم.
نیک‌نام از قم
* اصلاح طلبان از شوق پیروزی در تهران به حدی سرمست هستند که توجه ندارند نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کل ایران انتخاب می‌شوند نه فقط از تهران.
7991---0914
* آقای مرعشی از اصلاح‌طلبان به شهرستانی‌ها تهمت عقب‌ماندگی زده است. ایشان به این مسئله بیندیشد که اگر با افراد در کانون قدرت و ثروت فامیل نبود چگونه می‌توانست از کشکوئیه رفسنجان کرمان به پایتخت برود و ساکن بالاترین نقطه تهران بشود؟
1145---0913 و 2359---0919
* از دادستان محترم تهران تقاضا می‌شود به عنوان مدعی‌العموم علیه حسین مرعشی به جرم توهین به فهم و شعور شهرستانی ها اعلام جرم نموده و مجازات او را تا حصول نتیجه نهائی پیگیری نماید.
8220---0912
* از زبان ما بچه شهرستانی‌ها به مرعشی بگوئید عقب مانده افرادی مانند شما هستند که هرگاه از مردم تودهنی می‌خورند با الفاظ سخیف و در خور شأن خودشان با مردم برخورد می‌کنند و نظام را به تقلب متهم می‌کنند و کشور را به آشوب می‌کشند نه مردم شهرستانها.
9168---0930
* در کافی‌شاپ‌ها، بوستان‌ها و دیگر اماکن عمومی عده‌ای با زیر پا گذاشتن قانون حجاب و عفاف امنیت روانی - اخلاقی جامعه را دچار اختلال کرده‌اند. از مسئولان و دستگاههای مسئول درخواست داریم به جد جلوی این هنجارشکنی‌ها را بگیرند.
مبنایی
* از اینکه شنیدیم سازمان غذا و دارو مصمم است با قاطعیت و جدیت افزودنی‌های موادغذایی را نظارت و کنترل نماید خوشحال شدیم. امیدواریم فقط شعار نباشد. ولی به رغم این همه تبلیغات این سازمان درباره سرطان‌زا بودن برخی از  فست‌فودها چرا کسی مانع از عرضه آن‌ها در اغذیه‌فروشی‌ها نمی‌شود؟
سلیمان بلغار و 6263---0938
* 76 روستای  «یانسر هزار جریب» از توابع گلوگاه ساری از نعمت گاز محرومند. از صداوسیما درخواست می‌شود با تهیه گزارش تصویری از مسئولین استانی و کشور بخواهند که مشکل گازکشی این روستاها را در دستور کار قرار دهند تا مردم این روستاها از سرمای زمستانی و کوهستانی رهایی یابند.
2979---0911
* از مدرسه شهید [...] در منطقه 5 آموزش و پرورش تهران تماس می‌گیرم. این مدرسه 2 دانش‌آموز ویلچرنشین دارد که مدیر مدرسه هیچ اقدامی در جهت رفاه حال آنها انجام نمی‌دهد. ما کمک می‌کنیم به مدرسه ولی خدماتی نمی‌بینیم مثلا به بچه‌ها اجازه نمی‌دهند از دستشویی که دسترسی به آن پله ندارد استفاده کنند. لطفا رسیدگی شود.
7791---021
* شرکت کاله آمل برخی از اجناس لبنی خود را تا 20 درصد گران کرده است دلیل آن چیست؟
7924---021
* در تاریخ 94/12/4 خودرویی به خودرو من برخورد کرد. با وجودی که بیمه بدنه هم داشتم کارشناس بیمه ... ابتدا درخواست کروکی کرد بعد هم به نظر کارشناس خود در تعیین مبلغ ایراد گرفت و دبه درآورد. بالاخره بعد از گفت‌وگو و اطمینان از وقوع تصادف و ساختگی نبودن آن باز هم صد هزار تومان کمتر به حسابم واریز کرد! چرا؟ ظاهرا دستگاه‌های نظارتی به وظیفه خود درست عمل نمی‌کنند و الا نباید شاهد چنین تخلفاتی باشیم.
رحمان محمدی
* از وزیر محترم نفت درخواست می‌شود به وضعیت حقوق شاغلان قرارداد موقت رسیدگی نمایند. بعد از 22 سال سابقه متاسفانه حقوق ما کفاف زندگی را نمی‌دهد.
5160---0936
* ایرانسل درآمد جالبی کسب می‌کند یک بار که پیام دادم اعلام پیام ناموفق کرد و بار دوم موفق! و در هر دو پیام هزینه را از من کسر کرد! این است مشتری‌مداری؟
7911---0939
* در خیابان آیت‌ا... ملکی سعدآباد به خاطر مرکز خرید ارگ با پارک نابجای خودروها ترافیک سنگین ایجاد می‌شود. از راهنمایی و رانندگی تقاضای رسیدگی دارم.
6027---0912
* از منطقه 15 تماس می‌گیرم. در قبوض آب ما هزینه دفع فاضلاب تقریبا 70 درصد بیشتر شده است. یعنی 12 هزار تومان هزینه آب است، 15 هزار تومان هزینه دفع فاضلاب شده است. لطفا رسیدگی شود.
2432---021
* یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم. با دفترچه برای فیزیوتراپی به مرکز ابن‌سینا رفتم. هر جلسه 47 هزار تومان. به درمانگاه دیگر رفتم آنجا هم گفتند 19 هزار تومان قبلا هر جلسه 9 هزار تومان بود. در کمتر از یک سال این هزینه 2 برابر شده است. مگر حقوق ما دو برابر شده است که این هزینه‌های درمانی ما را این‌قدر افزایش می‌دهید.
پیکر
* بازنشسته تامین اجتماعی هستم. با داشتن داماد و عروس واقعا در تامین مخارج شب عید گرفتار شده‌ایم نمی‌دانیم چگونه و با چه ترفندی این ایام را سپری کنیم. خدا وکیلی برای افرادی مثل بنده که کم هم نیستند خرید 118 هواپیمای ایرباس فوق مدرن از خارج به چه درد می‌خورد؟
4960---0913
* امسال به ما بازنشستگان تامین اجتماعی 688 هزار تومان عیدی داده‌اند. 4 سر عائله دارم با این مبلغ چه کار می‌توانم بکنم؟ من و همسرم چندین سال است لباس جدید نمی‌خریم ولی در مورد فرزندان چه باید کرد؟
ع-توکلی
* در دی ماه امسال فردی به عنوان پیمانکار با کمک گرفتن از اراذل و اوباش در ساعات پایانی شب با یورش و تخریب درب ملک بنده ضمن تصرف عدوانی اقدام به سرقت بعضی از اموال و وسایل کرده است. دو ماه از طرح این شکایت گذشته ولی برای احقاق حق بنده هیچ کاری صورت نگرفته است. واقعا مستأصل مانده‌ام که چه باید بکنم از دستگاه عدلیه تقاضا دارم مانع تجری مجرمان باشند و داد بنده را بستانند.
بتول اصفهانی