kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
حبیبی:

مجلس و دولت به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام پاسخ بدهند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد : مجلس و دولت و به ویژه هیئت نظارت بر برجام باید نسبت به بد عهدی‌های آمریکا در اجرای برجام پاسخ دهند.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران حزب متبوعش سخن می‌گفت، اظهار داشت: دقت‌های مجلس شورای اسلامی در تصویب برجام و شروط رهبری در این مورد باید مورد دقت قرار گیرد و مو به مو اجرا شود.
وی تصریح کرد: سوئیفت هنوز کاملاً باز نشده است، رفع تحریم‌ها با موانع جدی روبروست، پول‌های بلوکه شده برنگشته، بخش خصوصی هنوز آثار اجرای برجام را در مبادلات پولی نمی‌بیند. مجلس و دولت و به ویژه هیئت نظارت بر برجام باید یک پاسخ قانع کننده برای افکار عمومی داشته باشد و متعاقب آن اقدامات جدی بازدارنده انجام دهند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد نتایج و جمع‌بندی انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: فهرست ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور با توفیق نسبی روبرو بوده است. همه باید به نتایج آراء احترام داشته باشند و رأی آورندگان نیز خود را نماینده همه ملت بدانند و خدمت به نظام و اسلام و مردم را مدنظر قرار دهند و پاسخگوی خدا و مردم باشند.
وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که میزان رأی ملت است به رأی مردم باید احترام بگذاریم. امیدوارم منتخبین جدید امانت‌دار رأی ملت در پاسداری از قانون اساسی، امنیت و استقلال و نیز دستاوردهای انقلاب باشند.
به گزارش تسنیم دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تحولات منطقه تاکید کرد : از صدور بیانیه شورای همکاری خلیج فارس در تروریست نامیدن حزب‌الله متأسف هستیم. بهتر است حضرات آقای نتانیاهو را به عنوان رئیس شورا و رئیس اتحادیه عرب انتخاب کنند تا دیگر کسی از صدور چنین بیانیه‌هایی تعجب نکند.