kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
معاون وزیر نیرو:

تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر نیازمند 56 هزار میلیارد ریال است

معاون وزیر نیرو در امور مسکن مهر گفت: تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر کشور و ارائه خدمات پایدار به مردم، به 56 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

همدان-‌خبرنگار کیهان:

«محمدرضا امیرکمالی» در بازدید از روند اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر شهرستان ملایر افزود: امسال 7 هزار میلیارد ریال بودجه از محل مصوبه هیئت دولت و منابع عمومی قانون بودجه برای وزارت نیرو پیش‌بینی شده بود اما به علت شرایط خاص حاکم بر منابع مالی و بودجه کشور، تاکنون فقط یک هزار و 600 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: امیدواریم مابقی اعتبار مذکور تا پایان سال به وزارت نیرو داده شود تا با توزیع آن بین شرکت‌های خود در سراسر کشور، پروژه‌های در دست اجرا و از جمله زیرساخت‌های مسکن مهر به انجام برسد.
امیرکمالی اضافه کرد: کمبود منابع مالی، مهمترین معضل مسکن مهر، به ویژه در بخش زیرساخت‌های آن است، اما با این وجود، شرکت‌های ما با تمام توان، تاکنون توانسته‌اند معضلات و مشکلات پیش رو را برطرف سازند.
وی تعهدات عملی نشده وزارت نیرو در مورد مسکن مهر را کمبود منابع مالی دانست و گفت: انتظار داریم با حمایت دولت تعهدات ما در ارتباط با پروژه‌های مسکن مهر اجرایی شود.