kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* از مسئولین دولت و نمایندگان مجلس می‌خواهم با اقتصاد مقاومتی مانند فرمان 8 ماده‌ای برخورد نکنند و از شعار بدون عمل پرهیز کنند. این سیاست‌ها حلال مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود مشروط بر اینکه مسئولان، آنها را اجرا کنند.

نجفی قشم و 6263---0938
* اگر دولت مصمم به اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است باید از ایجاد این گونه ذهنیت‌ها در بین مردم که ارتباط با آمریکا می‌تواند باعث شکوفایی و رشد اقتصادی شود خودداری کند و حداقل همان مقدار که درباره مذاکرات ژنو تبلیغات می‌کند به حماسه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازد. مردم آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستند. این انتظار کوچک مردم است همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند افرادی را وارد میدان نمایند که دارای انگیزه و خمیر مایه انقلابی و مصمم به پایداری اقتصاد ایران اسلامی بدون وابستگی به غیر باشند در شروع سال جدید می‌تواند این پروژه مهم و اساسی و زیربنایی کلید بخورد.
محمودی
* با تجربه‌ای که در طول این سالها از دشمنان قسم‌خورده خود پیدا کرده‌ایم باید بدانیم طرف‌های ما در مذاکرات هسته‌ای خواسته‌های حداکثری مطرح می‌کنند تا بتوانند ما را به داشتن حداقل غنی‌سازی راضی نگه‌دارند ولی صرف‌نظر از همان حداقل‌ها به دنبال خود بکشانند. اعضاء تیم مذاکره‌کننده باید هوشیار باشند و فریب این‌گونه بازی‌های دشمن را نخورند.
عباس‌پور
* از دولت انتظار می‌رود با ملت صادقانه برخورد نماید. در مورد متقاضیان دریافت یارانه طوری سخن گفته می‌شود که لازمه دریافت یارانه این است که فرد واقعاً خود را فقیر و گدا و نیازمند بداند! پس شعار حفظ کرامت مردم چه شد؟
گرافر
* این چه جنگ اعصابی است که دولت یازدهم در مورد یارانه‌ها راه‌انداخته است. یک روز صحبت از تداوم پرداخت یارانه به تمام اقشار جامعه می‌کند روز دیگر فقیر بودن افراد را ملاک پرداخت یارانه می‌داند. ایجاد آرامش روانی در جامعه لازمه فعالیت سازنده برای مردم است.
3912---0917
* حاضرم به کوری چشم عوامل فتنه و به جای آقای قدیانی هر حکمی که برای وی صادر می‌شود آن را قبول کنم الحمدلله امثال قدیانی در کشور زیادند ولی نکته دردآور این است که به کارهای غیرقانونی امثال مهدی و فائزه و... رسیدگی نمی‌شود.
5594---0912
* در این مرحله هم به ما کارگران فصلی که درآمدمان چهارصد هزار تومان است سبد کالا تعلق نگرفته است حتی توان بیمه کردن خود را هم نداریم. چرا به امثال ما سبد کالا تعلق نگرفته ولی برای بسیاری از افراد متمکن تعلق گرفته است؟
مرادی از کرمانشاه
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در تبلیغات انتخاباتی گفته بود سفرهای استانی هزینه روی دوش مردم می‌گذارد خوب است امروز که به قدرت رسیده و به سفرهای استانی می‌رود یک بار آن سخن خود را تصحیح کند تا مردم از این رفتارها تناقض برداشت نکنند.
4331---0914
* اگر حکم امام خمینی(ره) درباره اعدام سلمان رشدی مرتد توسط دولت سازندگی جدی گرفته می‌شد و مسئولین وقت با سکوت معنادار خویش از کنار این حکم عبور نمی‌کردند بعدها دشمنان جرات آن را نداشتند که علیه پیامبر اکرم(ص) کاریکاتور وهن‌آمیز بکشند و منتشر کنند و یا توسط کشیش آمریکایی به قرآن جسارت نمایند و در داخل بار دیگر حکم قرآن را غیرانسانی معرفی کنند.
6775---0912
* مصطفی العقاد برای فیلم «الرساله» در هالیوود برای نشان دادن چهره بزرگان اسلام از امام موسی صدر(ره) کسب تکلیف کرد. اما آقای درویش ظاهراً برای نشان دادن چهره اهل بیت(ع) لازم ندانستند از نظر فقها مطلع شوند! این باعث تاسف است.
رحیمی-  از دورود
* از پایتخت معنوی ایرانی محب اهل بیت یعنی مشهد مقدس ضمن ابراز علاقه برای اداره این قطعه از بهشت با مدیریت اسلامی- ایرانی مخالفت خود را با طرح اجاره دادن دوچرخه به خانم‌ها ابراز می‌دارم.
9020---0915
* در خبرها آمده بود دولت پاکستان با تطمیع از سوی عربستان قصد دارد به تروریست‌های بی‌آبرو در سوریه سلاح سنگین تحویل بدهد. دولت به ظاهر مسلمان پاکستان اگر خیلی هنر دارد فکری برای امنیت کشور خودش بکند که نیروهای طالبان نتوانند قتل و غارت بکنند و از آن طرف خانه‌های مردم این کشور توسط آمریکا بمباران نشود.
1052---0912
* چرا شرکت گاز جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی را به دستگاه‌های کارتخوان شبکه شتاب مجهز نمی‌کند تا رانندگان برای پرداخت وجه گاز مشکلی نداشته باشند.
8125---0910
* از مسئولین پلیس راهور که در زحمات آنها تردیدی نیست انتظار می‌رود به وضع ناهنجار تردد خودروها و موتورسیکلت‌های سطح شهر تهران توجه بیشتری نمایند. وقتی متخلف احساس کند در برابر او سکوت حاکم است جری‌تر خواهد شد. طوری رفتار ننمایند که متخلف احساس امنیت بکند. در تاریخ 92/12/7 همین موتورسیکلت‌سواران متخلف با عبور از خط ویژه در خیابان جمهوری حدفاصل چهارراه فردوسی تا چهارراه اسلامبول باعث ترافیک سنگین شده بودند.
هاشمی
* مدت زمان زیادی است که صدور کارت یکساله استفاده از مترو و اتوبوس متوقف شده است. هر از چندگاه فرمول‌هایی برای صدور کارت‌های یکساله جدید در رسانه‌ها مطرح می‌شود ولی سرانجام مسئله، سودی است که نمی‌توانند از آن بگذرند. در حالی که باید در خدمات‌دهی اصل جلب رضایت خداوند و مردم باشد نه چیز دیگر.
احمدزاده
* حدود 2 سال است که در شرکت نفت به صورت قراردادی خدمت می‌کنم. در بهمن‌ماه 92 طبق دستور وزیر نفت از کل حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان مبلغ چهارصد هزار تومان را کسر نموده‌اند (دستور وزیر در سایت شرکت نفت هست) با توجه به پایان سال و تورم 35درصدی تصور کنید به جای افزایش حقوق کاهش یک‌سوم حقوق فرد متاهل با دو فرزند چه شوک بزرگی بر او وارد می‌کند. انتظار می‌رود وزیر محترم در دستور خود تجدید نظر کند.
یک کارگر شرکت نفت
* از مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی انتظار می‌رود میزان توقف اتوبوس‌های خط خاوران- آزادی در مبدا را که از ساعت 7 به کندی حرکت می‌کنند کوتاه‌تر نمایند. چرا که مسافران زیادی مدت‌ها باید در مسیر خط منتظر اتوبوس باشند و اغلب دیر به محل کار و تحصیل خود می‌رسند.
1607---0918
* همراه اول در تاریخ 92/11/29 پیامی با عنوان قبض دی و بهمن توسط پست ارسال کرده و اعلام داشته در صورت عدم دریافت قبض با این شماره تلفن تماس بگیرید. ولی کسی پاسخگو نیست. وقتی شماره‌ای پاسخگو نیست چرا اعلام می‌کنند؟
7933---0912
* بعضی از تعاونی‌های مسکن برای تحویل سند مبالغ غیرمتعارفی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال تعاونی مسکن شهرک 22 بهمن واقع در کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج برای تحویل هر سند مبلغ 20 میلیون تومان دریافت می‌کند. آیا نباید مشخص شود که دریافت این پول‌ها چه دلیل قانونی دارد.
0530---0912
* از مسئولان شبکه پویا انتظار می‌رود برنامه این شبکه را طوری تنظیم کنند که به خواب و درس و مشق کودکان آسیب نزند.
5077---0916
* از ناحیه سر، هر دو گوش و هر دو پا مجروح جنگ هستم و بیش از 30 عدد ترکش در بدن دارم. مع‌الوصف جانبازی بنده را 25 درصد تعیین کرده‌اند و بدین ترتیب از بسیاری از تسهیلات و خدمات درمانی محروم شده‌ام. در حال حاضر با هزینه خودم درمان می‌شوم. چرا باید چنین باشد؟
2096---0911
* تصمیم جدید دولت مبنی بر حذف یارانه بخش قابل توجهی از مردم همه را عصبانی ساخته.
3912---0917