kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹

حضرتعالی کجا بودید؟!(خبر ویژه)

شیخ آلت دست فتنه‌گران در سال 88 نسبت به ضعیف شدن فرهنگ امام خمینی(ره) اظهار نگرانی کرد.

به گزارش سایت جماران، آقای صانعی در ملاقاتی گفته است: «عده‌ای فرصت‌طلب که در مبارزه نبودند به دنبال این هستند که فرهنگ مخالف امام امت(ره) و ضد انقلاب را به نام حمایت از ایشان حاکم کنند. اینان در حقیقت با امام و انقلاب دشمنی دارند و همیشه حرکتشان به نفع یک عده‌ای است که با حرکت انقلاب و نهضت سازگاری نداشتند، متاسفانه می‌بینیم چنین جریان‌هایی در حال تقویت شدن هستند.»
صانعی اگرچه توضیح نداد که منظورش از «عده‌ای فرصت‌طلب» چه کسانی است؟ ولی باید گفت که وی نه تنها به هنگام حرمت‌شکنی فتنه‌گران علیه اسلام، جمهوری اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) کمترین موضعی نگرفت، بلکه از برخی سران فتنه نیز همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم انگلیس حمایت کرد. درست به همین دلیل، فتنه‌گرانی که روی عنوان اسلام در شعار جمهوری اسلامی خط کشیده و به تصویر حضرت امام و مراسم سوگواری عاشورای حسینی(ع) بی‌حرمتی کرده بودند و می‌گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، از جمله در حمایت از صانعی شعار داده و می‌گفتند «روحانی واقعی، منتظری- صانعی»؟!
گفتنی است آقای صانعی چند سال قبل، سخنان حضرت امام(ره) را تحریف کرده بود که متاسفانه بعد از تذکر کیهان و مقایسه آنچه صانعی نقل کرده بود با آنچه به صورت مکتوب در صحیفه حضرت امام(ره) آمده بود، نه فقط آقای صانعی حاضر به عذرخواهی از مردم و ساحت مقدس حضرت امام(ره) نشد، بلکه مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) که مسئولیت پیشگیری از تحریف نظرات امام راحل(ره) را دارد نیز کمترین اعتراض و عکس‌العملی از خود نشان نداد.