kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

قتل‌عام مسلمانان جلوی دوربین

شبه نظامیان افراطی آنتی بالاکا در آفریقای‌مرکزی در تازه‌ترین جنایت ضد بشری خود، بدن‌های تکه‌تکه‌شده مسلمانان را با تعدادی لاستیک در ملأ عام و در مقابل دوربین‌های تلویزیون سوزاندند.

به گزارش شرق، شاهدان عینی گفتند که گروهک تروریستی آنتی بالاکا با حمایت برخی کشورها، از هیچ اقدام غیرانسانی برای قتل عام مسلمانان و تخریب مساجد در آفریقای‌مرکزی دریغ نمی‌کند بگونه‌ای که حتی جنازه مسلمانان را هم در خیابان‌ها می‌چرخانند.
محاصره اردوگاه‌های مسلمانان در بانگی پایتخت و جنوب غرب آفریقای مرکزی توسط شبه نظامیان افراطی، احتمال قتل‌عام مسلمانان و پاکسازی قومیتی در آفریقای‌مرکزی را بسیار افزایش داده است.
سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر فقط بیانیه داده که از قتل عام مسلمانان در آفریقای مرکزی نگران هستیم .
یکی از مسلمانان آفریقای مرکزی درباره زخمی شدن کودک 4 ساله یکی از خانواده‌های مسلمان در بانگی گفت: شبه نظامیان مسیحی و افراطی، این بچه را با خانواده‌اش در یکی از اردوگاه‌ها دستگیر و پدر و مادرش را با قمه تکه تکه کردند. ما هم توانستیم این بچه را که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل کنیم.
خشونت‌های متفاوت و وحشیانه شبه نظامیان آنتی‌بالاکا بر ضد مسلمانان در آفریقای‌مرکزی در مقابل دیدگان نظامیان فرانسوی رخ می‌دهد. رئیس‌جمهور موقت آفریقای مرکزی هم مدام اعلام می‌کند کنترل اوضاع از دستش خارج شده است.
دکتر بیمارستان بانگی در پایتخت آفریقای مرکزی هم گفت: عموم کودکانی را که به این بیمارستان می‌آورند یا با چاقو و قمه زخمی شده‌اند یا گلوله خورده‌اند.
گفتنی است، مسلمانان آفریقای مرکزی در شرایط کنونی منتظرهستند تا از آفریقای مرکزی کوچ کنند؛ مهاجرتی که به خاطر اعمال خشونت‌های غیرانسانی گروهک تروریستی و افراطی مسیحی آنتی بالاکا و در سایه سکوت مجامع بین‌المللی انجام می‌شود.