kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
در اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین مطرح شد

انتقاد آیت‌الله جنتی از برخی تلاش‌‌ها برای تطهیر سران فتنه

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد چطور کسانی که نفس امام(ره) به جانشان رسیده و سخن ایشان به گوششان خورده و آن را شنیده‌اند باز غفلت کرده و در مورد آزاد کردن سران فتنه و برخی اباطیل دیگر سخن می‌رانند.


آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ششمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که در آن انقلاب اسلامی به وجود آمده، امامی راهنمایی کرده و این انقلاب پیروز شده و الان 35 سال از این انقلاب می‌گذرد و دشمنان را شکست داده و شکست نخورده اما اهل علم باید وضع فعلی را ببینند.
 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: یک عده افرادی که در مسئولیت‌هایی هستند و باید کار کنند در مقابل اسلام، انقلاب و مردم احساس وظیفه ندارند که ما از این مسائل بسیار داریم.
  جنتی با بیان اینکه آمریکا بیکار ننشسته و راجع به آینده این کشور فکر می‌کند، اظهار داشت: انرژی هسته‌ای یک مورد مثال آن است و برای هر چیزی از انقلاب و امام تا ارزش‌‌ها و مقدسات نقشه کشیده‌اند.
 وی اضافه کرد: دشمنان اگر بتوانند می‌خواهند نام و راه امام و آثار و مظاهر اسلامی را دفن کنند و تعجب می‌کنم چگونه کسانی که در زمان امام(ره) بودند از مسائل غافل هستند و نمی‌فهمند چه خبر است.
 دبیر شورای نگهبان گفت: چطور کسانی که نفس امام(ره) به جانشان رسیده و سخن ایشان به گوششان خورده و آن را شنیده‌اند باز غفلت کرده و در مورد آزاد کردن سران فتنه و برخی اباطیل دیگر سخن می‌رانند. آن فتنه 88 بود و گذشت و اگر چه به کلی نابود نشده و هنوز کسانی کارهایی می‌کنند اما از اهمیت افتاد و غیر از آن مسائل دیگری نیز هست.
 به گزارش باشگاه خبرنگاران، جنتی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب آن زمان که سران قوا را در مبارزه با فساد نصیحت کردند عمل نشد، الان بر اقتصاد مقاومتی سخن گفته و منشور را صادر کردند و همگی لبیک گفتند اما باید در پی آن لبیک عمل نیز باشد. اگر این مملکت بخواهد بماند باید اقتصاد قوی داشته باشد که در غیر این صورت هر بلایی بر سر آن می‌آورند.
 وی افزود: اقتصاد مقاومتی را باید به دست کسانی بدهیم که سوابقشان نشان دهد دلبسته اسلام، انقلاب و مردم هستند که بسیاری را دیده‌ایم که ابتدا انقلابی بودند و آنگاه که ثروتمند شدند به دنبال خانه و حساب بانکی و ... رفتند و همه چیز را ر‌ها کردند.