kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۵۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وعده دیدار ما 7 اسفند پای صندوقهای رای است. ان‌شاءالله ملت بار دیگر پای صندوقها حاضر می‌شوند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند، همچون مشتی که در روز 22 بهمن، راهپیمایی یوم‌الله انقلاب بر دهان یاوه‌گویان زدند. ما از کاندیداها می‌خواهیم که فقط هدفشان رسیدگی به امور نظام و مردم باشد و به سوگندی که یاد می‌کنند عمل کنند.
7853---0911
* جنایتکاران مستقر در کاخ‌سفید آمریکا دل به انتخابات ما خوش نکنند با انتخابات نظام مقدس ما تغییر نمی‌کند حتی اگر چند مزدور دلباخته در ارکان نظام، مجلس یا دولت رسوخ کنند. زیرا ناخدای کشتی انقلاب فرزندی از سلاله پاک فاطمه (س) است که با اقتدار در مقابل شما ایستاده و شما آرزوی تغییر را به گور خواهید برد. ان‌شاءالله
طباطبائی
* مردم ولایتمدار کشورمان در 22 بهمن 94 با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند. شعارهای اصلی مردم هم مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی بود. خوب است دولت و دستگاه دیپلماسی ما که از رای این ملت قوه مجریه را در اختیار دارند متوجه باشند که دشمن هر چه بیشتر خباثت به خرج دهد و تحریم‌ها را افزایش دهد ملت مقاوم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد شد.
علیمردانی
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که طی این سالها چهره هیولایی شیطان‌صفت آمریکا را بزک کرده و چشم روی تمام جنایت‌های وحشیانه سران خبیث سرمایه سالار غرب به رهبری آمریکا در یمن، عراق، آفریقا و بحرین، افغانستان، که شامل کشتار بیرحمانه زنان و کودکان بی‌گناه بستند 22 بهمن امسال هم تو دهنی محکم دیگری از ملت عاشورایی و با غیرت ایران خوردند، چشم این دشمنان داخلی ملت ایران کور باد.
0291---0918
* دولتمردان به جای فرش قرمز پهن کردن زیر پای سرمایه‌گذاران خارجی، به داد افرادی برسند که با موافقت اصولی کلیه سرمایه خود را از سال 92 برای ساخت یک شرکت هزینه کرده  و هنوز منتظر وام هستند.
7787---0918
* به سخنان استاندار سیستان و بلوچستان که در صفحه فیس‌بوک و سایت عصر هامون است بنگرید. آیا این‌گونه افراد قانون‌ستیز شایستگی خدمتگزاری مردم را دارند؟!
1648---0915
* از مسئولین امر درخواست می‌شود به سخنان تفرقه‌افکنانه و افراطی استاندار سیستان و بلوچستان و موضع‌گیری علیه شورای نگهبان واکنش نشان دهند.
1648---0915
* آقای هاشمی گفتند اگر مردم در انتخابات شرکت کنند کشور در دنیا چند گام به جلو می‌رود! به ایشان عرض می‌کنم اما در سال 88 مردم با رای 40 میلیونی آمدند و حماسه خلق کردند و خانواده‌تان و برخی سران فتنه که از سازوکار انتخابات در نظام جمهوری اسلامی هم مطلع بودند و تقلب آن‌هم 11 میلیونی را غیرممکن می‌دانستند دست به آشوب زدند و چند گام کشور را به عقب بردند!
6726---0916
* متاسفانه دولت تدبیر بر هر کاری که می‌کند یک مهر «محرمانه» می‌زند! مثلا طرح نفتی محرمانه است. برجام محرمانه است و... گویا عنوان دولت محرمانه بیشتر زیبنده است تا دولت تدبیر و امید.
4331---0914
* بتن‌ریزی قلب راکتور اراک و خروج 98 درصد اورانیوم غنی شده از کشور و توقف هزاران سانتریفیوژ و مانند آن شایسته مدال خود خوانده بر سینه عوامل و دست‌اندرکاران آن است؟! خود مشاور رئیس‌جمهور اذعان می‌کند 85 درصد نفع برجام برای دشمنان و تنها 15 درصد بقیه به نفع ماست! تحریم‌های جدید هم که با تمام شدن تکلیف انتخابات با هر نتیجه‌ای که باشد در راه است. البته رئیس‌جمهور مسئله برجام را به عهده خدا گذاشته و قاعدتا از مردم خواسته رفاه وعده داده شده ناشی از آن را هم از خدا بخواهند. در ضمن این مدال‌ها در دولت قبل هم بود و اکنون نه از آن مدال‌دهنده خبری است و نه از مدال گیرندگان!
محمدرضا فخرالساعهًْ - جانباز
* همانطور که آقای سردار سلیمانی، به سردار خط‌شکن و سردار دشمن‌کش شناخته شده است به آقای شریعتمداری هم لقب سردار قلم برازنده است چون با قلم توانای خود دشمنان را ناامید می‌کند.
حقیقی - کاشان
* به فیلمسازان و کارگردان متعهد کشورمان عرض می‌کنم با توجه به بالا بودن پتانسیل‌ دفاعی کشور جا دارد برای هر شهید و جانبازی یک فیلم و یا یک انیمیشن ساخته شود تا قلوب نسل‌های آینده و جوانان و نونهالان با خاطرات حقیقی از آن دریای معرفت و عشق سیراب شوند. این خواسته ما از فیلمسازانی است که به تازگی خوش درخشیده‌اند.
8001---0911
 * به نظرم باید در فاصله بین انتخابات فعلی تا انتخابات بعدی ساز و کاری اندیشیده شود که مثلا صندوقی در فرمانداری‌ها یا دفاتر شورای نگهبان در استانها تعبیه شود تا مردم بتوانند هرگاه منتخبین (چه نماینده مجلس چه رئیس‌جمهور و...) حرکتی برخلاف منافع ملی، منطقه‌ای و... انجام داد رأی منفی، ‌دلایل و مستندات خود درباره آن را داخل صندوق بیندازند تا در بررسی صلاحیت در انتخابات بعدی لحاظ شود.
1639---0915
* یک بازنشسته بهداشت و درمان هستم به هر درمانگاه، آزمایشگاه و دکتری مراجعه می‌کنم می‌گویند یا ما قرارداد نداریم یا آنکه اول خودتان باید پول بریزید تا بعد از گذشت چند ماه به حساب شما واریز کنیم. به هر اورژانسی که می‌رویم می‌گویند باید پول بدهید خصوصی‌سازی شده است هم بیمه آتیه‌ساز هستم هم بهداشت و درمان ولی متأسفانه هیچ استفاده‌ای از بیمه نداریم. بنده یک روز تمام گرسنه و تشنه منتظر انجام آزمایش در درمانگاه معطل ماندم و دست آخر هم به دلیل اینکه آخر ماه است و حقوق نداشتم که پول آزمایشگاه را بدهم دست خالی با حال خراب به منزل برگشتم!!
0883---031
* از مسئولین امر درخواست می‌کنم مشکل سهامداران پدیده شاندیز را حل کنند همسرم با 37 سال سن از غم و غصه مریض شده است. برخی مثل ما تمام زندگی خود را در این پدیده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
4464---0930و 4266---0915 و0150---0915و 4749---0936
* به عنوان یک خواهر شهید جاوید‌الاثر و مفقودالاثر و یک فرهنگی بازنشسته و به نمایندگی از 120 هزار سهامدار پدیده درخواست رسیدگی سریع و جدی به حقوق سهامداران را دارم. بیش از 14 ماه است که نیم میلیون خانوار سرگردانند.
6275---0919
* یارانه خانواده 4 نفره را در ابتدای سال جاری به مدت 3 ماه قطع کردند که با ارائه مدارک و اسناد مجددا به پرداخت یارانه اقدام کردند. با اینکه اشتباه از طرف مسئولین امر بوده از پرداخت 3 ماهی که توسط مسئولین بی‌دلیل و منطق قطع شده بود امتناع می‌ورزند. چرا؟
محمدرضا آقائی
* یارانه‌ام را 4 ماه است که قطع کرده‌اند با توجه به اینکه حقوقم زیر دو میلیون تومان است و 4 سر عائله دارم و منبع درآمد دیگری هم ندارم از مسئولین امر درخواست می‌کنم نسبت به پرداخت یارانه‌ام اقدام نمایند. من که راضی نیستم وقتی درآمدم جوابگوی زندگی‌ام نیست یارانه‌ام قطع می شود و افراد متمول و با حقوق‌های بالای 3-4 میلیونی یارانه بگیرند. قطعا خدا هم راضی نیست.
دهقان- بازنشسته تأمین اجتماعی
* کارمند بازنشسته مقروض با دریافتی 700 هزار تومانی و خانواده 4 نفره هستم. یکی از فرزندانم نیز به بیماری خاص مبتلا است. مدت چهارماه است که یارانه ما را قطع کرده‌اند و هرچه پیگیری می‌کنم نتیجه‌ای حاصل نشده است. چرا مسئولین امر برای قطع یارانه کورکورانه عمل می‌کنند. ما شکایت خود را به کجا ببریم تا گره مشکلات ما را باز کند؟
صابری- بجنورد