kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم در وردآورد

پیکر پاک شهید مدافع حرم تقی ارغوانی دیروز در وردآورد تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.


وردآورد- خبرنگار کیهان:

پیکر پاک شهید ارغوانی پس از تشییع بر روی دستان مردم و همکارانش در خیابان بهشت تهران به وردآورد منتقل و با حضور پرشکوه و کم‌نظیر اقشار مختلف مردم و مسئولان در این شهر تشییع و در گلزار شهدای وردآورد به خاک سپرده شد.
شهید تقی ارغوانی معاون عملیات حوزه بسیج شهرداری منطقه 21 تهران بود که برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد. وی خبرنگار و عکاس افتخاری خبرگزاری قرآنی ایکنا بود. در مراسم وداع خانواده این شهید تنها فرزند پسر 12 ساله وی با لباس مدافعان حرم و چفیه و سربند با چشمانی اشکبار با پیکر پدر شهیدش وداع کرد.
تشییع پیکرهای شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس
در شهرهای اهواز، کرمان و کرج
پیکرهای پاک 4 شهید مدافع حرم و دوران دفاع مقدس در شهرهای اهواز، کرمان و کرج تشییع و خاکسپاری شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تشییع شهید عباس کردانی پیش از ظهر دیروز در شهرستان کارون برگزار و سپس در قطعه یک گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.
در این مراسم که مسئولان، مردم شهیدپرور، خانواده شهدا و جانبازان حضور پیدا کرده بودند، پیکر این شهید والامقام در کنار چند تن از همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
عباس کردانی در نبرد با گروه‌های تروریستی و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.
همچنین پیکر دو شهید مدافع حرم دیروز پس از ورود به کرمان با حضور شماری از مسئولان و مردم تشییع شد.
به گزارش ایرنا، پیکر شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) با استقبال مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی وارد فرودگاه کرمان شد و سپس برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان بردسیر انتقال یافت.
پیکر این شهدا با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان بردسیر در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شدند.
شهیدان جمال‌الدین محمدی متولد سال 1370 و علی اصغر محمدی متولد 1371 در نبرد با گروهک‌های تکفیری تروریستی به شهادت رسیده‌اند.
استان کرمان تاکنون هفت شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است.
همچنین پیکر پاک جانباز 60 درصد غلامرضا کرد از یادگاران دفاع مقدس دیروز با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در کرج تشییع شد.
به گزارش ایرنا، جانباز غلامرضا کرد روز یک‌شنبه هفته جاری پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی، در بیمارستان نورافشار تهران به همرزمان شهیدش پیوست.
این جانباز گرانقدر که در دوران هشت سال دفاع مقدس از نیروهای سپاه پاسداران بود، در 24 دی ماه سال 65 در منطقه شلمچه شیمیایی شده بود.
کرد 53 سال سن داشت و در روستای حسنکدر بخش آسارا در جاده کرج- چالوس متولد و ساکن تهران بود.
پیکر پاک این سردار رشید هشت سال دفاع مقدس ساعت 9 صبح دیروز، از مقابل مسجد جامع کرج بر روی دست‌های همرزمان و مردم شهید پرور و مسئولان استانی تشییع و در زادگاهش روستای حسنکدر استان البرز خاکسپاری شد.