kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
فرمانده نیروی انتظامی:

250 هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: 250 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات را تامین می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرتیپ حسین اشتری با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای بهتر برگزار شدن انتخابات گفت: نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته خود را برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تامین امنیت و نظم انتخابات آماده کرده است.
وی گفت: ما با هر گروه، جریان و دسته‌ای که خلاف قانون عمل کند برخورد می‌کنیم و هر حرکتی که مغایر قانون باشد کنترل شده و اقدامات پیشگیرانه نیز انجام می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به ماموران داده شده است، افزود: امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با امنیت کامل باشیم.
اشتری با اشاره به اقدامات نوروزی نیروی انتظامی گفت: ما بعد از برگزاری انتخابات، قرارگاه نوروزی را راه‌اندازی می‌کنیم تا امنیت شهرها و مرزها و خدمات‌رسانی در جاده‌ها بهتر از گذشته انجام شود.
وی درباره وضعیت امنیتی مرزهای شرقی کشور گفت: وضعیت امنیتی در حال حاضر در مرزهای ما بسیار خوب است و در مرزهای شرق کشور با تمهیداتی که اندیشیده شده، امنیت کاملا تامین شده است و تحرکاتی هم که گروه‌های اشرار یا ضدانقلاب داشتند، قبل از رسیدن به مرز خنثی و برخوردهای لازم صورت گرفته است.
وی درباره مسئله کمبود بودجه و نیروی انسانی در نیروی انتظامی گفت: در جلساتی که با مجلس و دولت داشتیم قول‌‌هایی به ما داده شده است.
وی تصریح کرد: ما در بعضی از استان‌های کشور کمبود نیرو داریم و به دنبال جذب و گزینش هستیم.