kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
جانشین فرمانده کل سپاه :

ایران قدرت تعیین‌کننده مذاکرات منطقه‌ای است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب در اقصی نقاط جهان اسلام قدرت‌سازی و ظرفیت‌سازی کرده است؛ گفت: هیچ میز مذاکره‌ای برای حل مسائل منطقه‌ای وجود ندارد که ایران در یک سوی آن قدرت تعیین‌کننده و موثر نباشد.


به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن در تبریز افزود: امروز ما از هر زمان دیگری نسبت به دشمنان در موقعیت برتر قرار داریم.
وی  تصریح کرد: ما می‌دانیم که باید از آرمان‌ها، آرزوها، اهداف، حیثیت، منزلت، کرامت و شرف این ملت در مقابل هجوم سراسری استکبار دفاع کنیم؛ این منطق ما را برای تولید قدرت در مقابل آنان شکل داد.
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ملت ایران گفت: ما توانستیم در همان شرایط به دنیای اتم نفوذ کنیم و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به عنوان دستاورد علمی کشورمان به جهان نشان دهیم .
سرتیپ سلامی اضافه کرد: ما توانستیم به فضا و به درون آسمان نفوذ کنیم، ماهواره‌های ما فضا را شکافت و بر مدار سرزمین‌مان حرکت کرد تا پیام دستاورد‌های بزرگ علمی ایران را به جهان از آسمان مخابره کند و ما دیگر از آسمان می‌توانیم جهان را ببینیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز موشک‌های ما می‌توانند سینه فضا را بشکافند و در هر نقطه دلخواه با هر حجم دلخواه با هر قدرت تخریب دلخواهی پایگاه‌های دشمنان‌مان را به آتش بکشند.
وی گفت: پهپادهای ما امروز هزاران کیلومتر پرواز و عملیات کرده و برمی‌‌گردند؛ رادارهای ما ماهواره‌ها را در آسمان جست‌وجو می‌کنند و نیروهای زمینی ما در مرزها احاطه کامل دارند.
سرتیپ سلامی در پایان تاکید کرد: رهبر این ملت بزرگ همچنان ایستا، مقاوم، صبور، بردبار و حکیم تحولات جهان را رصد و امت اسلام را هدایت می‌کند که این ثمرات یک انقلاب بزرگ است.