kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
آیت‌الله سید احمد خاتمی:

عده‌ای به دنبال جداسازی انقلاب از ریل اصلی آن هستند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخص انتخاب فرد اصلح در انتخابات است گفت: عده‌ای به دنبال جداسازی انقلاب از ریل اصلی آن هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی»  در مسجد امینی این شهر با بیان اینکه عده‌ای به بهانه هماهنگی با نظم نوین جهانی می‌خواهند ریل انقلاب را به سمت و سوی دیگری ببرند، افزود: این ریل از ابتدای پیروزی انقلاب بود و هنوز نیز وجود دارد.
امام جمعه موقت تهران انقلاب اسلامی ایران را با اهدافی مقدس خواند و ادامه  داد: ما حکومت دینی و ارزشی هستیم و نمی‌شود با تمام دولت‌ها ارتباط داشته باشیم.
وی تاکید کرد: با آمریکا هرگز نمی‌توانیم مراوده داشته باشیم و تا زمانی که شیطنت آمریکا وجود دارد، در مقابلش ایستاده‌ایم و شعار «مرگ بر آمریکا» را باشکوه‌تر فریاد می‌زنیم.
خاتمی اظهار داشت: آنهایی که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و با آمریکا همراهی می‌کنند، بدانند آمریکا همان شیطان بزرگ بوده و مستحق مرگ است.
امام جمعه موقت تهران نگرانی رهبری را جداسازی انقلاب از ریل اصلی‌اش خواند و گفت: نگرانی حضرت آقا این است که ریل انقلاب عوض نشود و باید با جان خود از آن حفاظت کنیم.
وی با بیان اینکه کسی که با ولایت کمترین زاویه‌ای پیدا کند از چشم مردم می‌افتد، تصریح کرد: در انتخابات نیز مردم با این شاخص عمل می‌کنند که مهم‌ترین آن ولایت‌مداری بوده و اصلح کسی است که ولایت‌مداری را نشان دهد.