kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
صفارهرندی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران معادلات سیاسی منطقه را تغییر داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار و هیبت نظام جمهوری اسلامی که با خون شهیدان و تلاش معمارکبیر انقلاب اسلامی به وجود آمده معادلات سیاسی منطقه را تغییر داده است.


به گزارش ایرنا، «محمدحسین صفارهرندی» عصر چهارشنبه در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و یادبود شهید مدافع حرم، علی‌اکبر عربی در مسجد امام علی بن ابی‌طالب(ع) خمین افزود: امروز دشمن از گسترش فرهنگ ولایتمداری، ایثار، شهادت و استکبارستیزی ایران اسلامی به وحشت افتاده است.
وی تاکید کرد: دنیا به خوبی به موثر و اصل بودن ایران در منطقه پی برده و اعتراف کرده است که نمونه آن در مذاکرات هسته‌ای بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:  باید مواظب باشیم دشمن بسیار خبیث است و راه‌های نفوذ پیچیده را برای نظام اسلامی در سر می‌پروراند که باید با بصیرت کامل در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشیم و مواظب شیطنت و ترفند شیطانی دشمن باشیم .
صفارهرندی در جواب سؤال یکی از مخاطبان حاضر در جلسه که چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اجرای برجام را امضاء و تایید کردند، گفت: این رویداد مهم با مشورت و صلاحدید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صورت گرفت و معظم له نیز با قید شرط‌هایی قبول کردند و بعد از آن فرایند تایید به رای قوه مقننه گذاشته شد و در این طرح هیئت مذاکره‌کننده زحمات زیادی کشیدند .