kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
وزیر اطلاعات:

ده‌ها تروریست در ماه‌های اخیر دستگیر شده‌اند

وزیر اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر ده‌ها عضو و سرکرده گروه‌های معاند تروریستی که قصد خرابکاری و انفجار داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور قبل از هرگونه اقدامی شناسایی و دستگیر شدند.

 ساری - خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در مراسم جشن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم ساری با بیان این مطلب افزود: عده‌ای از افراد فریب خورده که درصدد پیوستن به گروه تکفیری داعش بودند دستگیر شدند  و پس از آگاهی بخشی به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.
وزیر اطلاعات گفت: سربازان امام زمان(عج) با تکیه بر مردم که 160 میلیون چشم بیدار 80 میلیون ایرانی لحظه‌ای چشم از دشمنان برنمی‌دارند، اجازه نخواهند داد تا به کشور آسیبی برسد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: کسانی که مردم را در مسیر غیر خدا هدایت کنند و  پیوند خدا با مردم را قطع کنند خائن و ظالم هستند.
وزیر اطلاعات در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو، مردم را در نظام جمهوری اسلامی اصل دانست و تصریح کرد: اگر وکیل یا وزیر هستید برای مردم قیافه نگیرید و گردن افرازی نکنید زیرا انتخاب با مردم است.
وی خاطرنشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی، استقامت و پایمردی و انتخاب مردم ایثارگر بود که موجب سرافکندگی و سرخوردگی دشمنان و خشنودی دوستان شده است.
وزیر اطلاعات تأکید کرد: با اراده ملت ایران و حمایت رهبر معظم انقلاب، در تداوم راه امام راحل کوچک‌ترین خللی به وجود نخواهد آمد. علوی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: حضور مردم بار دیگر سبب یاس و سر خوردگی دشمنان داخلی و خارجی شده است.