kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰

هاشمی:تحقق تأمین اجتماعی جامع از افتخارات دولت و نظام اسلامی است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: تأمین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی در شرایط جدیدی که سازمان تأمین اجتماعی به دلیل سوءاستفاده‌ها و بی‌تدبیری‌های گذشته با بحران‌های جدی روبروست، از جمله شرایطی است که می‌تواند امنیت و آرامش خاطر بیشتر افرادی را که به این مجموعه چشم امید دارند برگرداند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی، تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی باید تضمین کننده امید نسبت به امروز و فردای آحاد مردم بویژه نیازمندان باشد و امیدوارم مسئولان آن با صداقت و پشتکاری که دارند بتوانند کارها را سروسامان ببخشند.
وی، تأمین اجتماعی را از جمله ارکان تحقق، عدالت در جامعه دانست و رسیدگی به موقع به امور بیمه شدگان و برخورداری آنان از پوشش‌های تأمین اجتماعی از جمله درمان، بازنشستگی، تضمین معیشت، سلامت نیروی کار، ایجاد آرامش خاطر و امید به آینده آنان رامورد تأکید قرار داد.
به گزارش خبرگزاری‌ها، رفسنجانی با توجه به پیش‌بینی طرح تأمین اجتماعی جامع در اواخر دولت سازندگی و پیگیری نشدن آن در دولت اصلاحات به علت عدم تأمین مالی، گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برای خدمت  به مردم، تأمین بیمه اجتماعی جامع برای همه افراد از بدو تولد تا پایان عمر است که امیدوارم در دولت جدید این طرح مهم پیگیری شود و به سرانجام برسد. در این صورت افتخار بزرگی برای دولت و نظام اسلامی در جهت تحقق عدالت و تأمین آینده همه اقشار مردم خواهد بود.