kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳

بازیچه‌های سازمان منافقین یک به یک برای تحریم انتخابات فعال می‌شوند(خبر ویژه)

نامزد گروهک تروریستی منافقین برای دریافت جایزه نوبل، دومین چراغ تحریم انتخابات را روشن کرد. پیش از شیرین عبادی، ابوالحسن فراری دیگر بازیچه گروهک منافقین خواستار تحریم انتخابات شده بود.


عبادی که بنابر اذعان الهه هیکس از سوی کریم لاهیجی (حقوقدان) همکار سازمان منافقین نامزد دریافت نوبل صلح شد در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته است: انتخابات اسفند ماه را تحریم کنید و شرکت نکنید. وی می‌گوید: باتوجه به قلع و قمع بی‌سابقه داوطلبان انتخابات که این بار بیشتر از همیشه بود شرکت در انتخابات مفهوم و معنایی ندارد چون حداقل رقابت وجود ندارد.
وی همچنین به سایت سحام نیوز گفت: عدم شرکت در انتخابات و صندوق‌های خالی رأی مشروعیت را از حکومت می‌گیرد به ویژه در شرایط فعلی که سال انتخاب گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل است.
وی می‌افزاید: معتقدم نباید در تئاتر انتخابات شرکت کنم زیرا بر فرض محال اگر مجلس مردمی تشکیل شود یعنی نظارت استصوابی نباشد باز هم حکم حکومتی وجود دارد که نتیجه آن را در مجلس ششم با اکثریت اصولگرا دیدیم. مجلس ششم بهترین مجلس بعد از انقلاب بود اما با حکم حکومتی مانع کار آن شدند، با چنین ساختار و قانون اساسی‌ای، مجلس آینده هم معجزه نخواهد کرد.
عبادی گفت: حکومت به صف‌های طولانی مردم پای صندوق‌های رأی نیاز دارد و عدم شرکت در واقع مشروعیت را از آن می‌گیرد. شرکت در انتخابات در حقیقت کمک به این مقصود است که ایران گزارشگر ویژه نداشته باشد.
یادآور می‌شود عبادی پیش از انقلاب در خدمت رژیم سلطنتی پهلوی قرار داشت که انتخابات در آن تعطیل شده بود. او صراحتاً خواستار سرکوب مردم انقلابی با عنوان اراذل و اوباش شده بود.