kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
آیت‌الله نوری همدانی:

تا زمانی که استکبار خوی وحشی‌گری دارد آشتی با او بی‌معناست

استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه نباید با جبهه استکبار آشتی داشته باشیم، گفت: تا زمانی که استکبار دارای خوی وحشی‌گری است آشتی با او معنی ندارد.



به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌ها بیان داشت: حق همان جهان‌بینی الهی و توکل به خدا است و آنچه که مهم می‌باشد، این که باطل همیشه در مقابل حق شکست خورده و اگر بصیرت لازم در مقابل این مسائل نباشد، یقینا خیلی از اتفاقات به وجود خواهد آمد که قابل جبران نیست.
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته و از جمله این برکات، می‌توان به بیداری و قیام اسلامی مردم مستضعف و مظلوم و قیام آنان در مقابل استکبار اشاره کرد.
آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ارکان بسیار مهمی دارد، از مهم‌ترین آنها، فرهنگ جهاد و شهادت و خودباوری است.
استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه نباید با جبهه استکبار آشتی داشته باشیم، گفت: تا زمانی که استکبار دارای خوی وحشی‌گری است، آشتی با او معنی ندارد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: حتی غرب هم برای خدمت‌رسانی به اسرائیل به میان آمده و این غده سرطانی، باید با عزم و اراده جدی رزمندگان اسلام هرچه زودتر از بین برود.