kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
فرمانده انتظامی استان:

سرکرده اراذل و اوباش فضای مجازی مازندران دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سرکرده ارا‌ذل و اوباشی که چند هفته پیش با پخش کلیپی در فضای مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند خبر داد.


سرتیپ مسعود جعفری‌نسب به خبرنگار ایرنا گفت: که «م-ط» معروف به شاه مازندران صبح دیروز در یک حمله غافلگیرانه توسط ماموران نیروی انتظامی در یکی از روستاهای شهرستان بابل دستگیر شد.
وی اضافه کرد: پرونده وی به همراه دیگر ارا‌‌ذل و اوباش فضای مجازی مازندران برای برخورد قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.
تعدادی از ارا‌ذل و اوباش چند هفته پیش با انتشار کلیپی در فضای مجازی سعی بر ایجاد رعب و وحشت در جامعه داشتند که بر اساس اعلام نیروی انتظامی هشت نفرشان چند روز پس از این کار دستگیر شدند.
م-ط مشهور به شاه مازندران که از وی به عنوان سرکرده ارا‌‌‌ذل و اوباش فضای مجازی استان نام برده می‌شد تحت تعقیب قرار داشت که به گفته فرمانده انتظامی مازندران صبح دیروز دستگیر شد.
وی نخستین کلیپ را در فضای مجازی با ربودن یکی از ارا‌ذل و اوباش مازندران و انتشار کلیپی از ربایش او در فضای مجازی پخش کرد تا در میان مردم رعب و وحشت ایجاد کند.
جعفری‌نسب با تاکید بر این که اراذل و اوباش در مازندران حضور میدانی ندارند افزود: برخورد شدید نیروی انتظامی با این افراد و تحویل آنان به مراجع قضایی رضایت مردم استان و کشور را جلب کرده است. وی گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و عرض اندام به اوباش مازندران را نمی‌دهد و بیشتر اوباش این استان شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.