kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

برنامه‌های نوروزی سیما معرفی شدند(اخبار ادبی و هنری)

مدیر برنامه‌های نوروزی سیما با معرفی برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز از سفره رنگین شبکه‌های سیما خبر داد و سه مقوله محیط زیست، صرفه‌جویی و جمعیت را به عنوان مهمترین اولویت‌های برنامه سازی در نوروز 93 معرفی کرد.
علی بخش‌زاده مدیر برنامه‌های نوروزی و مدیر شبکه دو در نشستی خبری، مجموعه‌های نمایشی  مناسبتی، فیلم‌های سینمایی و تله فیلم، برنامه‌های معارفی، جنگ و مسابقه، مستندهای دیدنی، برنامه‌های مخصوص خانواده و کودک و نوجوان را در قالب‌های برنامه سازی در نوروز 93 توصیف کرد و گفت: هر یکی از این قالب‌‌ها دربرگیرنده گروه خاصی از مخاطبان تلویزیونی است که به تفکیک شبکه‌ها، برحسب موضوع و ساختار پیش‌بینی و اولویت‌بندی شده است.
وی 27 اسفند را آغاز برنامه‌های نوروزی و پایان آن را 15 فروردین 93 عنوان و تاکید کرد: نوروز 93 شبکه یک با دو مجموعه«پایتخت» (ساعت22 و 15 دقیقه) و طنز اجتماعی «هله هوله»؛ شبکه دو با سه مجموعه «خوب، بد، زشت» (ساعت 21 و 30 دقیقه)، «قندو پند» و «کلاه قرمزی»؛ شبکه سه با دو مجموعه «روزهای بد بدر» (ساعت 20 و 45 دقیقه) و طنز آیتمی «کرکره» و شبکه پنج با سریال «ما فرشته نیستیم» (ساعت 23 و15 دقیقه) به میدان می‌آیند. وی از پخش سریال خارجی در شبکه چهار خبر داد و افزود: شبکه قرآن و معارف سیما هم امسال با دو مجموعه تلویزیونی «گوهر جان» و «مثل من مثل تو» (17 و 30 دقیقه) تلاش کرده تا اوقات جذابی برای بینندگان این شبکه فراهم کند. شبکه تماشا به عنوان شبکه تخصصی سریال نوروز باز پخش هفت مجموعه نمایشی  ایرانی و خارجی را در دستور کار قرار داده است. مجموعه‌های این شبکه عبارتند از: معلم، آب پريا، زورو، مسافران، شام، پايتخت3 و آواي باران.(از ساعت 18)