kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

سردار نقدی:بزودی شاهد شکوفایی بسیجی‌‌ها در عرصه هنر خواهیم بود(اخبار ادبی و هنری)

مرکز هنرهای رقومی بسیج طی مراسمی با حضور مادر شهید بهنام محمدی، خانواده شهید محمدحسن ابراهیمی و سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان دوشنبه شب در مجتمع ۱۳ آبان افتتاح شد.
سردار نقدی در این مراسم گفت: حضور در زمینه هنرهای رقومی مدت‌هاست که توسط بسیجیان آغاز شده است. اما از امشب صفوف بسیجیان منسجم‌تر می‌شود. این عرصه میدانی ارزشمند برای ترویج فرهنگ الهی و انقلاب اسلامی در سطح دنیا است.
فرمانده بسیج مستضعفین تأکید کرد: مرکزهای هنرهای رقومی بسیج امروز دارای هفت مرکز است که می‌تواند استعدادهای درخشان بسیجیان را شکوفا کند. بازدید از پایگاه‌های بسیج و مشاهده آثار تولیدی توسط بسیجیان پایگاه‌‌ها که با امکانات کمی صورت گرفته است زمینه‌ساز تأسیس این مرکز شد. نیروهای بسیجی با انگیزه‌ای که دارند باید امکانات در اختیارشان قرار گیرد تا می‌توانند در این زمینه کولاک کنند. ما می‌توانیم امیدوار باشیم که ظرف چند سال آینده یک فرصت مطرح در منطقه و در آینده‌ای نزدیک یکی از کشورهای برتر جهان در زمینه انیمیشن باشیم.
وی تصریح کرد: به زودی شاهد ضرب شست بسیجی‌ها در عرصه هنرهای رقومی است خواهیم بود. پویانمایی‌های «پت و مت» و «پیام راشل کوری» تنها آغازی برای تولیدات انیمیشن این مرکز است. استکبار آماده سیلی بسیجیان در این زمینه باشد.
سردار نقدی در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این عرصه تولید دانش‌بنیان و هنربنیان بدون قابلیت تحریم است. ما می‌توانیم ضمن صدور پیام انقلاب به اشتغالزایی برای جوانان میهن‌مان بپردازیم امیدوارم کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند سخاوتمندانه به دیگر بسیجیان آموزش دهند. زیرا این عرصه جای توسعه زیادی دارد.