kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

قیمت نهایی انتقال فیش‌های حج عمره مشخص شد

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: فیش‌های حج عمره حدودا با قیمت یک میلیون و۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مورد نقل و انتقال قرار می‌گیرد.
ناصر خدرنژاد، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با  شبستان با اشاره به شرایط نقل و انتقال فیش‌های حج عمره، گفت: انتقال فیش‌های حج عمره به افراد درجه یک خانواده و البته فامیل‌های نسبی و سببی آزاد است.
وی با بیان اینکه نقل و انتقال به افراد غیر دارای شرایط خاص است، اظهار کرد:  فیش‌های حج عمره حدودا با قیمت یک میلیون و300 هزار تومان تا یک میلیون و 600 هزار تومان مورد نقل و انتقال قرار می‌گیرد.
قيمت نهايي اعزام به عتبات  مشخص شد
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از افزایش کمتر از ۱۴ درصدی اعزام به عتبات عالیات خبر داد.
ناصر خدرنژاد، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با شبستان با اشاره به قیمت نهایی اعزام به عتبات عالیات، گفت: اعزام هوایی به عتبات با 12 درصد افزایش و سفر زمینی نیز با 17 درصد افزایش روبرو بوده است اما در میانگین اعزام به عتبات عالیات باید گفت که کمتر از 14 درصد افزایش قیمت داشته‌ایم.
 وی با بیان اینکه سقف اعزام هوایی به کشور عراق یک میلیون و 430 هزار تومان و حداقل قیمت در نظر گرفته شده یک میلیون و 220 هزار تومان می‌باشد، ادامه داد: سقف اعزام زمینی به عتبات عالیات نیز 938 هزار تومان و حداقل قیمت درنظر گرفته شده نیز 880 هزار تومان است.
معاون حج و عمره رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به عواملی که در تفاوت قیمت‌‌ها تاثیرگذار است، اظهار داشت: فاصله پروازی و اعزام زمینی، ورود از مرز مهران و شلمچه، ورود به بغداد و خروج از نجف و بالعکس، یک شب انتظار در مرز، تعداد وعده‌های غذایی در نظر گرفته شده و ... از جمله عواملی است که در تفاوت قیمت تاثیرگذار است.