kayhan.ir

کد خبر: ۶۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵

ارتش اسرائیل از وحشت انتقام حزب‌الله به حال آماده‌باش درآمد

در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه‌های حزب‌الله در مرز لبنان با سوریه، ارتش اسرائیل از وحشت انتقام مقاومت به حالت آماده‌باش کامل درآمد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه «ام‌تی‌وی»، بعد از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان با سوریه ارتش این رژیم از ترس واکنش حزب‌الله به حالت آماده‌باش کامل درآمد.
شبکه خبری المیادین اعلام کرد این حمله هیچ تلفات جانی به دنبال نداشته است. این چندمین حمله رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته به مناطق مرزی لبنان با سوریه است.
خبرگزاری ملی لبنان با تائید این خبر اعلام کرد جنگنده‌های اسرائیلی دو حمله به منطقه «جرود نبی شیث»‌ در نزدیکی مرزهای لبنان با سوریه انجام دادند.
در همین رابطه گروه تروریستی جبهه النصره در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم دارد جنگ و درگیری در سوریه را به پایگاه‌های حزب‌الله در لبنان بکشاند. در این بیانیه آمده است، تمامی مقرها و اعضای حزب‌الله برای جبهه النصره اهدافی مشروع هستند و جبهه النصره اجازه دارد اعضای حزب‌الله را هدف قرار دهد. جبهه النصره از طرف رژیم سعودی حمایت می‌شود و اکنون در سوریه فعال است. از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی ال‌بی‌سی لبنان از دستگیری دو تبعه سعودی خبر داد که قصد داشتند عملیات انتحاری در این کشور انجام دهند.تاکنون چند حمله انتحاری از جمله هفت حمله در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و همچنین شهر شیعه‌نشین هرمل روی داده است.
بیشتر این انفجارها از جمله دو انفجار به سفارت و رایزنی ایران در ضاحیه را گروه تروریستی عبدالله عزام در لبنان به سرکردگی ماجد الماجد سعودی برعهده گرفت.
ماجد ا لماجد بعد از دستگیری در لبنان به طرز مشکوکی مرد و جسدش به سرعت به ریاض تحویل داده شد به‌گونه‌ای که برخی منابع خبری از ارتباط ماجد الماجد با دستگاه اطلاعاتی عربستان خبر داده و این اقدام را در راستای جلوگیری از افشای رازهای بیشتر در جریان بازجویی وی دانستند. عربستان سعودی همزمان با درخواست از ارتش لبنان برای تحویل ماجد الماجد، وعده کمک 3 میلیارد دلاری به ارتش این کشور داد.