kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
در جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک و بیمه

بانک انصار نشان عالی رضایت‌مندی مشتریان را دریافت کرد

بانک انصار با دریافت «نشان عالی رضایت‌مندی مشتریان» بار دیگر در زمینه رعایت حقوق مشتریان، مورد تایید مراجع ذیصلاح کشور قرار گرفت.


بانک انصار با دریافت «نشان عالی رضایت‌مندی مشتریان» در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک و بیمه که با عنوان «مدیریت شایسته در بانک و بیمه» و حضور انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در مجلس شورای اسلامی و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در مرکز‌ همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بار دیگر در زمینه رعایت حقوق مشتریان، مورد تایید مراجع ذی‌صلاح کشور قرار گرفت.
دکتر بانک معاون کل نهاد ریاست‌جمهوری یکی از سخنرانان این جشنواره بود که استفاده از ظرفیت‌های داخلی را برای ایجاد نظام اقتصادی مشتری مدار توصیه کرده و با تاکید بر ضرورت توجه به شرایط کنونی و مشکلات موجود، از کلیه دست‌اندرکاران اقتصادی کشور خواست که درتحقق اهداف اقتصادی مبتنی بر رضایت‌مندی مشتریان، همکاری کنند.
این گزارش حاکی است خانم محمدی‌زاده مدیر خدمات مشتریان بانک انصار، نشان عالی رضایت‌مندی را به نمایندگی از سوی مدیرعامل بانک انصار دکتر ابراهیمی دریافت کرد.