کد خبر: ۶۴۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

بهره‌برداری از مرکز ام‌آر‌آی بیمارستان ایران ایرانشهر

مرکز ام‌آرآی بیمارستان ایران شهرستان ایرانشهر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


سیدحسن هاشمی در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان جمعه گذشته از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های ایران و خاتم‌الانبیاء شهرستان ایرانشهر دیدار کرد و با روند خدمات‌رسانی به بیماران از نزدیک آشنا شد.
مرکز تصویربرداری ام‌آر‌آی ایرانشهر با زیربنای 700 متر مربع خدمات پیشرفته تشخیص و درمانی به مردم منطقه ارائه می‌کند.
برای راه‌اندازی این مرکز 70 میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر دیدن کرد.
هاشمی گفت: مهمان‌نوازی مردم ایرانشهر در دوران تبعید رهبر معظم انقلاب در این شهرستان موجب شده تا رهبر معظم انقلاب از این منطقه خاطرات بسیار خوبی داشته باشند.
افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر، بازدید از بیمارستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و سرباز، سفر به ایرانشهر و سراوان از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جنوب سیستان و بلوچستان بود.