کد خبر: ۶۳۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

گازرسانی به120 روستای استان اصفهان تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: از تعداد 1448 روستایی که مشمول گازرسانی در استان می‌شوند، تاکنون 1298 روستا از نعمت گاز بهره‌مند و تا پایان سال جاری به 120 روستای دیگر گازرسانی می‌شود.

اصفهان- خبرنگار کیهان:

سعید مومنی افزود: سرانه انشعاب برخی از روستاها بسیار بالا است و گازرسانی به آنها توجیه اقتصادی ندارد و باید براساس قانون روستاهایی که سرانه انشعاب آنها به 6 میلیون تومان می‌رسد، گازرسانی انجام شود.
وی گفت: در این روستاها می‌توان از نفت سفید و گاز مایع استفاده کرد.
مومنی درخصوص گازرسانی به شهرهایی که امکان انتقال گاز از طریق خط لوله را به دلیل فاصله زیاد این شهرها از خط اصلی گازرسانی ندارند گفت: گازرسانی به این شهرها از طریق تانکر صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: گازرسانی به خور و بیابانک، انارک و جندق امسال از این طریق انجام خواهند شد.