رفتار حرفهای سرمربی سابق تیم ملی والیبال پس از ترک ایران
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در رفتاری کاملا حرفهای با ارسال نامهای از رئیس فدراسیون والیبال کشورمان تقدیر و تشکر کرد.
پس از معرفی رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان و اعلام قطع همکاری ایران با اسلوبودان کواچ، برخلاف مطالب و نقل قولهای مطرح شده بر روی برخی از سایتهای خارجی و داخلی از جانب بوبان مبنی بر دلخوری و ناراحتی وی از این موضوع، عصر دوشنبه، اسلوبودان کواچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان با ارسال نامه به محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت دو سال حضور در ایران و همکاری با فدراسیون والیبال اعلام کرد.
در نامه کواچ برای داورزنی آمده است: بدین وسیله بابت دو سال فوقالعادهای که در کنار شما و ملت ایران گذراندم و از این که همیشه حامی من بودید، بسیار سپاسگزارم. برای من باعث افتخار بوده که در کنار بازیکنان مستعد ایران کار کردم و به همراه هم، تاریخی از والیبال ایران را رقم زدیم. عذر مرا بابت قطع همکاری پذیرا باشید. برای همه شما آرزوی سعادت دارم و بابت همه چیز متشکرم.