تنبیه بدنی دانشآموز مازندرانی را روانه بیمارستان کرد
دانشآموز یک مدرسه ابتدایی در مازندران در اثر تنبیه بدنی معلم به شدت مصدوم شد و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.
ساری- خبرنگار کیهان:
ماهان فتحی دانشآموز 10 ساله پایه پنجم ابتدایی که در یکی از دبستانهای غیرانتفاعی قائمشهر مشغول تحصیل بوده در اثر تنبیه بدنی معلم در کلاس از ناحیه دو انگشت دستها دچار آسیبدیدگی شد.
ماهان پس از مراجعه به منزل به بیمارستان منتقل و بعد از سه روز بستری در بخش جراحی مرخص شد.
مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی (سماء) این شهرستان نیز علاوه بر حضور در بیمارستان به منزل ماهان رفته و ضمن ابراز تاسف از این حادثه از دانشآموز مصدوم و خانواده وی عذرخواهی کردند. آنان متعهد شدند معلم خاطی را برکنار و تمام هزینههای مربوط به درمان ماهان را پرداخت کنند.