کد خبر: ۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد

اختلاس از وزارت نفت و فرار متهم به کانادا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره اختلاس 160میلیارد تومانی در وزارت نفت توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش تسنیم، ناصر سراج گفت: وزارت نفت به فردی نفت داده تا بفروشد و پول آن را به این وزارتخانه بازگرداند اما وزارت نفت به هر علتی موفق به وصول 160 میلیارد تومان از طلب خود از این فرد نشد.سراج افزود: این متهم از کشور متواری و به کانادا پناهنده شده است.وی گفت: با بررسی‌هایی که در سازمان بازرسی و فضای سایبری انجام شد، توانستیم نزدیک به 60 میلیارد تومان از این مبلغ را بازگردانیم.سراج افزود: این 60 میلیارد تومان در اختیار افرادی قرار گرفته بود که تبدیل به ماشین‌های آخرین مدل، خانه‌های آنچنانی و وسایل دیگر شده بود.وی ابراز امیدواری کرد که با ارتباطاتی که دارند بتوانند بقیه این پول را هم به کشور برگردانند.