کد خبر: ۶۰۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
وزیر بهداشت خبر داد

بهره‌برداری از بیمارستان قلعه‌گنج قبل از 22 بهمن سال جاری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان شهرستان قلعه‌گنج قبل از 22 بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان قلعه‌گنج اظهار داشت: این بیمارستان بزرگ، مجهز و زیبا با همکاری بنیاد مستضعفان ساخته شده است و با به‌کارگیری نیروهای بومی با کمبود نیرو در این راستا مشکلی نخواهیم داشت.
قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: اگر از من بپرسند که محروم‌ترین بخش کشور کجاست، قطعا خواهم گفت که شهرستان قلعه‌گنج بخش چاه داد خدا است.
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی قبل از تصدی دوران وزارت یک دوره سه ماهه به همراه گروه خیریه در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه‌گنج به مداوای بیماران چشم پرداخته است.