kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
متقاضیان مسکن مهر پرند خطاب به مسئولان دولت:

قسط خانه‌ای را می‌دهیم که اجازه بازدید از آن را هم نداریم

جمعی از متقاضیان مسکن مهر پرند با ارسال نامه سرگشاده به مسئولان دولت، از آنها خواستند به دادشان برسند و خانه‌هایشان را تحویل بدهند.

جمعی از متقاضیان مسکن مهر پرند در نامه‌ای سرگشاده به مسئولان دولت که نسخه‌ای از آنرا به کیهان ارسال داشتند، از آنها خواستند با رفع مشکلات مسکن‌های مهر، خانه‌هایشان را تحویل بدهند.
متقاضیان در این نامه آورده‌اند: قرار بود زمستان 91 خانه‌مان را تحویل بدهند اما متأسفانه بعد از گذشت سه سال هیچ خبری نیست. البته در تیرماه امسال خانه‌هایمان را بصورت موقت تحویل دادند اما وقتی داخل خانه‌ها رفتیم هیچ خبری از کولر، پکیج، کابینت و... نبود.
متقاضیان مسکن مهر پرند در این نامه سرگشاده ادامه داده‌اند: بعد از دریافت کلید گفتند تا دو ماه آینده فقط یکبار می‌توانید از منزل خود بازدید کنید. خانه‌ای که فاقد آب، برق و گاز است.
در این نامه با اشاره به اینکه مسئولان طرح همان یک بازدید را هم بعداً اجازه ندادند انجام بشود افزوده‌اند: شش ماه است قسط خانه‌ای را می‌دهیم که حتی اجازه بازدید از آن را نداریم. شرکت عمران پرند متعهد شده بود که خانه را به همراه کابینت، انشعابات، پکیج و کولر به ما تحویل دهد اما به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرد.
در این نامه متقاضیان مسکن مهر پرند آورده‌اند: ما را دوبار به دفتر اسناد رسمی فرستادند یک‌بار برای اینکه کتباً از ما تعهد بگیرند که ما حق هرگونه شکایت را در حال و آینده از خود ساقط می‌کنیم و هیچ شکایتی از شرکت کیسون عمران پرند نداریم. بار دوم هم از ما تعهد اجباری گرفتند که اگر روزی انشعابات وصل شد، حق انشعاب را خودتان پرداخت کنید.