کد خبر: ۶۰۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

کنایه رئیس سازمان سینمایی به دوستان سابق و منتقدان امروز(اخبار ادبی و هنری)

رئیس سازمان سینمایی در برنامه شهر فرنگ که از شبکه خبر به نمایش در می‌آید، حاضر شد و به برخی از دوستان سابق و منتقدان کنونی خود پاسخ‌های کنایه آمیزی داد. حجت‌الله ایوبی در بخشی از این گفت وگوی تلویزیونی گفت: امیدوارم بهروز افخمی بتواند سینما را یک گام پیش ببرد.البته این صندلی‌ها پایدار نیستند و خواهش می‌کنم تلویزیون به سینما کمک کند. وی همچنین تأکید کرد: آن افرادی که خواستار خصوصی‌سازی در سینما هستند خودشان به شعارشان در هنگام فیلم‌ساختن پایبند نیستند و در عمل می‌دانند که باید از حمایت دولت بهره‌مند شوند. رئیس سازمان سینمایی در ارتباط با اختلاف نظر اعضای شورای راهبردی مبنی بر خصوصی‌سازی سینما و صحبت‌هایش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل رسانه‌های تصویری در ارتباط با این موضوع، گفت:‌ بسیاری از افرادی که در این شورای راهبردی حضور دارند از دوستان قدیمی من هستند گفتم دوستانی که سه بار من را خطاب قرار داده‌اند و در مطبوعات نامه‌های سرگشاده نوشته‌اند اساعه ادب است که جواب آنها را ندهم این در شرایطی است که به صورت حضوری هم همدیگر را می‌بینیم. وی در ادامه افزود: من گفتم اگر واقعا شما پیشگام خصوصی‌سازی هستید برای حرکتی هم که آرزوی ما هم است و کسانی که هم سابقه طولانی در تهیه‌کنندگی هم دارند و طبیعی است که در طی این مدت روابط زیادی دارند که می‌توانند در بخش خصوصی از حمایت‌هایی بهره‌مند شوند با توجه به علاقه خودشان این حمایت‌ها از آنها گرفته شود و به جوان‌ترها فرصت فیلم‌سازی بدهند، در نتیجه گفتند ما حاضریم از خود شما شروع کنیم شمایی که داوطلب هستید. اسم این را تحریم نگذارید. ایوبی همچنین اظهار داشت: خیلی از افرادی که امروز از فیلم «رستاخیز» دفاع می‌کنند در همان اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر آتش‌بیار معرکه بودند و ما در حمایت از آن تنها بودیم.