ارسال رطب کازرون فارس به عراق برای پذیرایی از زائران حسینی
خیران و مردم بخش خشت شهرستان کازرون فارس یک محموله رطب از این بخش برای توزیع بین زائران در اربعین حسینی به مقصد عراق فرستادند.
امام جمعه شهر خشت کازرون گفت: این حرکت خودجوش به همت خیران و سردخانه داران این بخش به عشق امام حسین(ع) صورت گرفت و در مرحله اول 45 تن رطب با دودستگاه کانتینر به مرز مهران فرستاده شد تا در عراق توزیع شود.
حجتالاسلام محمد اسماعیل عباسی افزود: در مرحله دوم 40 تن خرما که از قشرهای مختلف مردم جمعآوری شده در روزهای آینده به عراق فرستاده میشود.
وی گفت: رطب و خرمای جمعآوری شده در مراسم همایش بزرگ روز اربعین(11 آذر) در نجف و کربلا بین زائران توزیع خواهد شد.
عباسی افزود: ارزش این محوله مبلغی افزون بر 400 میلیون تومان برآورد میشود.