kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح :جمهوری اسلامی در نقطه تنازع با نظام سلطه قرار دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد واقعیت جامعه و نظام سیاسی ما این است که تا وجود دارد در نقطه تنازع نظام سلطه حاکم بر جهان است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  تاکید کرد واقعیت جامعه و نظام سیاسی ما این است که تا وجود دارد در نقطه تنازع نظام سلطه حاکم بر جهان است.
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش پیشکسوتان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح که روز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: اساسا حیات انسان‌ها در صورتی معنا و مفهوم دارد که در سایه تقید و پایبندی به مجموعه ارزش‌ها باشد.
وی افزود: دفاع مقدس انعکاس هویت ملی ماست که ریشه در تمامی ارزش‌های بنیادین برآمده از اسلام ناب دارد و ملت ما را هویت بخشید.
وزیر دفاع ادامه داد: جنگ ما چیزی جز جنگ دو هویت نبود. یکی هویت انسانی برآمده از ارزش‌های دینی و دیگری هویت انسانی متکی بر مادیات.
دهقان با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس نمادی از تجلی همین ارزش‌ها هستند، گفت: امروز فرهنگ و ارزش دفاع مقدس بزرگترین عامل تولید سرمایه اجتماعی و همچنین بزرگترین عامل حافظ تمام خوبی‌ها و ارزش‌های آن دوران است. و از سوی دیگر حیات‌بخش و الهام‌بخش جامعه و مایه عزت و افتخار و تداوم حیات جامعه ما همین ارزش‌های دفاع مقدس است.
وزیر دفاع اظهار داشت: واقعیت جامعه و نظام سیاسی ما این است که تا وجود دارد بر نقطه تنازع نظام سلطه حاکم بر جهان قرار دارد و این پایبندی به ارزشهاست که هر محدودیتی را برای ما به یک فرصت تبدیل می‌کند.
وی در پایان با اشاره به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: ‌از این سازمان خواسته شده که فضای حضور مؤثر پیشکسوتان را در همه صحنه‌ها فراهم و از همه ظرفیت‌ آنها استفاده کند. پیشکسوتان حامل تمامی ارزش‌های دوران دفاع مقدس هستند.